21.BÖLÜM
Cassion'un söyledikleri oldukça makul bir çıkarımdı.
Belki de bulabildiği en iyi varsayım buydu.
Ancak tek bir sorun var. Hepsi yanlış.
Yine de Cassion soyadını bu kadar ciddi bir ses tonuyla söylediğinde Rosetta onun adına biraz utanmıştı.
Kendinden emin bir ifadeyle yanlış cevabı bağıran birini izliyormuş gibi hissetti.
Rosetta ne diyeceğini düşündükten sonra yavaşça dudaklarını açtı.
"Çok fazla hayal gücüne sahip olmak iyidir, ama hayır; yanılıyorsun."
"Yalanlar."
Lütfen.
Onun sert sesi derinleştikçe Rosetta'nın gözlerini devirme isteği de arttı.
Ancak Rosetta bunu yapmak yerine sonsuz bir sabırla bir kez daha cevap verdi.
"Yanlış anlaman umurumda değil. Söylemem gereken her şeyi zaten söylediğim için sana ihtiyacım olduğunu unutma. Amacım seni Carter Dükü yapmak. Elimi tutup tutmamak sana kalmış ama.”
Uzun beyanı bir anda kesildiğinde, yaydığı baskı dikkate değerdi.
Bunca zamandır rahatlamış olan kadının yüzü korkunç derecede soğuk görünüyordu.
"Ancak?"
Cassion onun kapalı kırmızı dudaklarına bakarken endişeliydi. Rosetta dudaklarını kapattığında Cassion boş boş gözlerini kırpıştırdı. Yine de dikkatli olmaya devam ederken sırtında gerginlik hissedebiliyordu.
'Bugünlük burada durmalı mıyım?'
Cassion'a bakarken daha fazla konuşmamasının daha iyi olacağını düşündü.
Fazla düşünmeden daha fazla konuşursa bu onun savunmasını daha da güçlendirirdi.
Her şeyi bir günde yapmak zorunda değildi.
Bu onun çok fazla zamanı olduğu anlamına gelmiyordu ama aynı zamanda bunun için hiç zamanı olmadığı anlamına da gelmiyordu.
Rosetta sözlerini böyle bitirirken dudaklarını kapalı tuttu.
Ve dudaklarına bir kıvrım belirdi.
“Cevabı yarın duyacaksınız, o yüzden bu gecelik dinlenin. Düşününce sen bir hastasın ama seni çok zorladım.”
“Nesin sen…”
“Yarın hava aydınlandığında geri döneceğim. O zamana kadar iyice dinlenin ve önerdiğim şeyi düşünün. Ah, eğer bir şeye ihtiyacınız olursa görevliyi aramaktan çekinmeyin.”
"Beklemek…"
"Ama herhangi bir çalışanı aradığınızda göz renginizi göstermemeye dikkat edin, anladınız mı?"
Cassion'un şaşkınlığına rağmen Rosetta bu sözlerle ona saldırmaya devam etti.
Son sorusunda başını salladığının farkında bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻
FantasyYıldıza basmayı unutmayınn Kitapların içine taşımaktan bıktım .Sizde bundan yorulursunuz , özelliklede bunu dördüncü kere yapıyorsanız.Bu kez kadın başrolün kötü kalpli ablası oldum . 'Ah bundan o kadar sıkıdımki 'Bir kez daha bu hayatın heyecan...