4.BÖLÜM
[Sonsuz Çiçek] filmindeki tüm sahneler arasında bu kesinlikle en iğrenç olanıydı
『Alicia altın rengi gözlerinin üzerine ince bir çubuk saplandığında irkildi. O anda kafası siyaha boyanmıştı.
Bu onun on iki yaşındayken aşırı derecede dayak yediği zamana ait bir anıydı.
'H-hayır. . . Lütfen . . .'
'Sorun ne Alicia?'
Ağır nefes alan Alicia yavaşça geriye doğru bir adım attı, bacakları çaresizce sallanırken vücudu sendeledi. Kaçmak istiyordu ama yapabileceği hiçbir şey yoktu.
'Alicia!'
Leo düşen Alicia'yı kollarıyla yakalamak için hızla ilerledi. Alicia bunu rutin bir şekilde, saat gibi yaşarken, derin bir travmaya kapılmıştı ve bu dehşetten kurtulma çabasıyla, adamın kollarına daha da gömülmüştü.
Kendini içinde bulduğu duruma şaşıran Leo'nun mavi gözleri titreyen vücudunun üzerinde gezindi. Bütün vücudu sarsıldı ve altın bukleleri havada sallandı.
Yanılmışım. . . Yanılmışım Dadı. . .'
Bunun üzerine Leo, yıllar önce Dük'ün malikanesinde ölen faili hatırladı.
Alicia'nın geçmişini araştırırken bunu öğrendi. Eski dadının, dük ailesinin iki prensesine çok uzun süre eziyet ettiğini biliyordu ama bu çok geç ortaya çıktı. Dadı zaten günahlarının cezasını çekmişti.
Leo dudaklarını sertçe ısırdı.
Eğer dudaklarını ısırmasaydı, sevinçle kıkırdayabilirdi.
Ah, bu fırsat için çok teşekkür ederim.
Dadısının neden olduğu travma onu hâlâ etkisi altına alıyordu. Bu Leo için harika bir silahtı; onu parmaklarının arasında tutacak bir silah.
Leo'nun gözlerinde bu tür arzuların bu kadar açıkça parladığını bilmeyen Alicia, kendini onun kucağına daha da gömdü. Buna karşılık o da yavaşça başının üstünü okşadı
'Sorun değil, Alicia. Ben tam buradayım.'"
—Bu, romanın erkek başrol oyuncusu Leo'nun Alicia'nın travmasını onun kalbini ele geçirmek için bir koz olarak kullandığı önemli sahneydi.
Ve şimdi tam da sahne, muhteşem 4D olarak tam karşımda gelişiyordu.
Kendimi Alicia ve Leo'nun yakın bir şekilde birbirlerinin kollarında dururken izlediğim rüya sahnemde buldum.
“. . . İğrenç,” diye mırıldandım, kelime doğrudan adama yönelikti ama kulaklarına ulaşmıyor gibiydi.
Sadece sesimi duyamıyorlardı, aynı zamanda beni göremiyorlardı da.
Yarı saydam beyaz gürültü.
Sanırım ben de böyle olacaktım.
Bu mide bulandırıcı manzaradan kaçmak, kaçmak istiyordum ama nereye gidersem gideyim, sanki ayaklarım yere basmış gibi hâlâ onları görebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻
FantasyYıldıza basmayı unutmayınn Kitapların içine taşımaktan bıktım .Sizde bundan yorulursunuz , özelliklede bunu dördüncü kere yapıyorsanız.Bu kez kadın başrolün kötü kalpli ablası oldum . 'Ah bundan o kadar sıkıdımki 'Bir kez daha bu hayatın heyecan...