5.BÖLÜM
"Bunun anlamı nedir?"
Katie, sıktığı dişlerinin duyulabilen tıkırtısıyla bana dudak büktü.
Dadının ünlemiyle paniğe kapılan Alicia bu durumda ne yapacağını bilmiyordu. Katie'ye doğrudan bakmaya cesaret edemiyordu ve hâlâ yerde oturduğu için tek yapabildiği eteğiyle oynamaktı.
Alicia'nın yüzündeki boş ifadeye bakılırsa, ne bir şey görüyor ne de duyuyor, her şeyi bastırmış gibi görünüyordu.
Bunun üzerine gözlerim soğuklaştı.
Dudaklarımda tarafsız bir gülümsemeyle, çenemi tutarken dadıya kayıtsızca baktım. Katie, duygusuz bakışlarım karşısında elinde olmadan titredi. Kendini dev bir yırtıcı kuşla karşı karşıya kalan bir fare gibi hissediyordu.
'Bu olamaz, bu olamaz!' Katie düşündü. 'Rosetta'dan aşağılık hissetmemin hiçbir yolu yok!'
Terörün kaynağı bu taraftan gelmeli, o taraftan değil. Bu her zaman böyleydi. 13 yıl boyunca Valentine Dükalığı'nın iki prensesini şartlandırmak için çok çalışmıştı ve Katie'nin onlardan tamamen üstün olmasını sağlamıştı.
Her ikisi de altı yaşındayken başladı, on dokuz yaşında yetişkinliğe erişmeden günümüze kadar.
Katie kendini içinde bulduğu duruma inanamıyordu. Korkmuş olması mantıklı değildi.
O soğuk gözlere karşı isyan etmek için kızgınlık ve adaletsizlik onu sardı, ancak çoktan yerleşmiş olan korkuyu üzerinden atamadı. Kalbi yüksek sesle çarparken tüm vücudu ürperdi ve ilk içgüdüsü kaçmak oldu.
Bu bilinmeyen güce karşı savaşamayacağını iliklerinde hissediyordu ama bu davranışa izin vereceği tek günün bugün olacağını düşünerek kendini teselli ediyordu.
Katie bunu kendi kendine tekrarladı, bunun yalnızca bir tesadüf olduğuna o kadar inanıyordu ki, sonra diğerinin çenesini tutan elini geri çekmeyi işaret etti ama vücudu kımıldamadı.
Hareket edemiyordu.
Daha farkına bile varmadan ince parmaklar bileğinin üzerinden geçti ve onu olduğu yerde tuttu.
'Ne gücü. . .'
Bileğindeki tutuş hafifti ama sanki kolu büyük bir kuvvet tarafından eziliyormuş gibi hissediyordu.
O anda Katie tuhaf bir yanılsama gördü; elini tutan bilek büyüyüp karardı, onu tamamen yutmak üzere olan zifiri kara bir gölgeye dönüştü.
"Bırak beni! Bırak beni artık!”
Katie kollarını sallayarak umutsuzca bileğini tutan elimden kurtulmaya çalıştı. Artık haksızlık hissetmiyordu, artık kırgın hissetmiyordu.
Artık hissettiği tek şey hayatı için duyulan korkuydu.
“AHH! GİTMEME İZİN VER!"
Katie aniden ölüm perisi gibi çığlık attı ve Alicia da bir adım geri çekilerek küçük bir çığlık attı.
Her şey kaosa sürüklendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻
FantasyYıldıza basmayı unutmayınn Kitapların içine taşımaktan bıktım .Sizde bundan yorulursunuz , özelliklede bunu dördüncü kere yapıyorsanız.Bu kez kadın başrolün kötü kalpli ablası oldum . 'Ah bundan o kadar sıkıdımki 'Bir kez daha bu hayatın heyecan...