7.BÖLÜM

19 4 0
                                    

7.BÖLÜM



"Böyle koşan yavru bir ata benziyorsun."

"Ama seni görmeyeli çok uzun zaman oldu. Kuzey Ormanı'ndaki işin bitti mi?"

Zaten soruyu tahmin eden Damian beceriksizce gülümsedi ve başını salladı.

"Ah anlıyorum. Bu yüzden . . . geri dönmen gerek,” dedi Alicia, yukarı kaldırdığı dudaklarının köşeleri aşağıya doğru sarktı. Az önce sonuna kadar yukarı kaldırdığı dudaklarının köşeleri şimdi aşağıya doğru sarkıyordu ve gülümsemeye devam etmeye çalışan gözleri acınacak haldeydi.

Üzüntüsünü gizleyemeyen Damian hemen cevap vermekte tereddüt etti.

"Evet. Öyle görünüyor ki mecburum."

Bu kadar kısa bir yanıttan sonra bile eve ne zaman döneceğinden bahsedilmedi.

"O halde lütfen kendine iyi bak. Her zaman."

"Evet söz veriyorum."

Damian Alicia'nın başını hafifçe okşadı. Gösterdiği sıcaklık karşısında, başka bir neşeli gülümsemeye başladı.

Kardeşim arasındaki bu güzel alışverişi uzaktan sessizce izledim ve bir süre sonra yanlarına doğru yürüdüm.

Ağabeyimin eve son gelişinden bu yana birkaç hafta geçmişti, bu yüzden onu da selamlamam gerekmez mi?

Can sıkıcı kötülük ya da değil.

Her ne kadar içi boş bir formalite olsa da bu uymam gereken bir gelenekti.

"Abi."

Ona yaklaştığımda bakışları bana döndü.

Az önce bana yöneltilen rahatsızlık ve tedirginlik hiçbir yerde görünmüyordu; şimdi sahip olduğu ifade, duygularını dikkatle gizleyen bir ifadeydi.

Alicia'ya karşı gözlerindeki sıcaklık da yok oldu.

'Duygularını gizleme konusunda iyi ama hissetmediği duyguları göstermez. . .'

Benim için durum böyle değildi.

Başkalarının hayatlarına sahip olan biri olarak oyunculuk gerekli bir beceriydi.

Elbette her zaman iyi iş çıkaramadım ama...

Bu sefer sorun olmayabilir.

Damian, Rosetta'yı iyi tanımıyordu ve bunun tersi de geçerliydi.

Bu bireyler birbirine bir çitle bağlıydı ama aile olarak kabul edilemezlerdi.

Yüzümde sevimli bir gülümsemeyle kısaca reverans yaptım.

"Nasılsın kardeşim?"

Kendi kulaklarıma bile sesim tatlı geliyordu. Belki de bir düşmandan böyle bir selamlama duymak Damian'ın dudaklarının beceriksizce kasılmasına neden olmuştu.

“. . . Evet, iyiydim. Ne dersin . . .” cevap verdi ama tükürmeye çalıştığı sözler orada kaldı.

'Evet, senin sayende ben de iyiyim.'

༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin