14.BÖLÜM
Bölüm 14
Günün yaklaştığını öğrendiği anda plan yapmaya başladı.
Ona nasıl yaklaşılacağı.
Onu nasıl cezbedebilirim?
Onu nasıl Duke yapacağım?
Doğrusu bu planın üçüncü adımı birkaç gün düşünse çözülebilecek bir şey değildi, o yüzden gerçekçi düşünmeye karar verdi.
Şu anda acil olan birinci ve ikinci adımlardı.
İlk önce onunla ne konuşacağını düşünmesi gerekiyordu ama Rosetta ve Cassion tam olarak sosyetik değildi.
Her ikisi de sosyal ortamdan uzak durdular, bu yüzden daha önce birbirlerini hiç görmediler ve konuşmadılar.
Onu görmeyi başarsa bile sorun olacaktı.
Sadece üç gün kala onu ikna etmek mümkün olacak mıydı?
Sadece 'Hey, neden Dük olmuyorsun?' diyemedi.
Üstelik Cassion'a yardım ederken Carter ailesi tarafından yakalanamadı.
'En azından Cassion Dük olana kadar.'
Ta ki bundan emin olana kadar.
O zaman seçeceği tek bir şey vardı.
Kimsenin haberi olmadan ona yaklaşması ve aynı zamanda teklifini reddetmeye cesaret edemeyeceği bir durum yaratması gerekiyordu.
Ve her iki koşulun da nasıl karşılanacağını biliyordu.
Oldu…
Araba kazasından hemen sonra.
Geçtiğimiz birkaç günü hatırlarken, araba dağın yarısında durdu.
Arabadan inerken atı besleyen atlıyı kontrol etti.
İlk bakışta yamaçta olması nedeniyle çapraz duran ağaçların arasındaki boşlukların arasından uçurum yolunu görebiliyordu.
'Bunun yeterli olduğunu düşünüyorum.'
Görebildiği pek bir şey yoktu ama zamanlamayı doğru tuttuğu sürece bunun bir önemi yoktu.
Çok boş olsaydı hemen bulabilirlerdi.
Eğer ağaçlar bu kadar kaplasaydı ve eğim böyle olsaydı, yakalanma endişesi duymasına gerek kalmazdı.
İyi olması gerektiğini düşündü.
Yukarıdan aşağıyı net bir şekilde görebiliyordu ama aşağıdan yukarısı pek iyi görülemiyordu.
Tutunduğu dalları bırakarak arabaya geri döndü.
“Özür dilerim Milady ama burada uzun süre kalmamalıyız.”
Arabaya geri döndüğünde atlı atı beslemeyi bitirdi ve endişeyle gökyüzüne baktı.
"Güneş batıyor. Güneş battığında bu uzak dağlar tehlikeli hale gelir. Sadece dağ yolları değil, asfalt yollar bile tehlikeli hale geliyor. Beklendiği gibi bir şövalye getirmek daha iyi olurdu.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻
FantasyYıldıza basmayı unutmayınn Kitapların içine taşımaktan bıktım .Sizde bundan yorulursunuz , özelliklede bunu dördüncü kere yapıyorsanız.Bu kez kadın başrolün kötü kalpli ablası oldum . 'Ah bundan o kadar sıkıdımki 'Bir kez daha bu hayatın heyecan...