10.BÖLÜM
Dadının dudaklarında çarpık bir gülümseme asılı kaldı.
Sanki genç kadının sözlerinden dolayı incinmesini bekliyormuş gibi, gözlerinde neşeli bir beklenti ifadesi vardı.
Ah. Yani böyle düşünüyorsun.
Tam teşekküllü bir aile üyesi olmamak Rosetta'nın sahip olduğu en büyük güvensizlikti.
Bu, Katie'nin Rosetta'nın hiçbir zaman üstesinden gelemeyeceğini bildiği bir zayıflıktı. Katie'nin bunun peşini bırakmasına imkan yok.
Rosetta gençken, kararlılığını kontrol etmek ve sarsmak için Katie'nin tüm kurnaz sözlerini dinledi.
'Leydi Rosetta, eğer beni dinlemezseniz bu evden atılırsınız. Çünkü asla doğmaman gerekiyordu.'
Eğer şu an burada olan 'Rosetta' olmasaydı, elindeki çay fincanına çoktan gözyaşları düşmüş olacaktı.
Ne yazık ki Katie şu anda burada oturan orijinal Rosetta değildi.
Rosetta gerçek adını bile hatırlamıyordu.
'Bu doğru. [Ben.]'
“Doğru, onun gerçek ailesi olamam. Sana aile olmak istediğim izlenimini veren neydi?”
Bunu Katie'ye gülmek istercesine sakin bir şekilde söyledi.
Rosetta'nın dudakları bu an için kıvrıldı.
"Yalan söylüyorsun."
"Sana söylüyorum. Eğer bana inanmıyorsan neden birlikte kovulmuyoruz?”
"…Ne?"
“Bu konuda konuşmak için can atıyordum. Bu günlerde kendi kıyafetlerimi giyemeyecek kadar tembelleşiyorum.”
“...Rosetta.”
“Ben sahteyim, o yüzden okuldan atılacağım. Ve sen de gerçek kıza kötü davrandığın için okuldan atılacaksın. Sen ne diyorsun? Bence harika olacak—”
TOKAT!
Rosetta daha cümlesini bitiremeden Katie onun yanağına bir tokat attı.
Bundan kaçınabilirdi ama bunu bilerek yapmadı.
Ne kadar çok kanıt olursa o kadar iyi.
Çok geçmeden, karıncalanan bir acının yanı sıra yanaklarını sıcak bir his ısıttı.
Katie... senin ellerin de yanıyor olmalı, değil mi?
Rosetta onun yanağına dokundu ve dadının mavi gözleri öfkeyle Katie'ye doğru başını çevirdi.
Kanepeden ayağa kalkan Katie, omuzlarını yukarı aşağı hareket ettirerek derin bir nefes aldı.
“Bana karşı gelmeye nasıl cesaret edersin…”
“Bana asla fark edilecek bir yerden vurmayacağını sanıyordum. Şu ana kadar kendini tuttun, peki kontrolü nasıl bu kadar kolay kaybedebiliyorsun?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻
FantasyYıldıza basmayı unutmayınn Kitapların içine taşımaktan bıktım .Sizde bundan yorulursunuz , özelliklede bunu dördüncü kere yapıyorsanız.Bu kez kadın başrolün kötü kalpli ablası oldum . 'Ah bundan o kadar sıkıdımki 'Bir kez daha bu hayatın heyecan...