8.BÖLÜM

20 4 0
                                    

8.BÖLÜM

Marie.

Katie kadar uzun süredir Rosetta'nın yanında olan bir hizmetçiydi.

Ve Marie'nin Katie'nin adamlarından biri olduğunu biliyordum. Bu dünyaya geldiğim ilk günden beri bildiğim bir gerçekti.

Özel bir hizmetçinin, efendisinin tacize uğradığını fark etmemesi tuhaf değil miydi?

Romanda Katie'nin de onunla suç işleyenlerle birlikte cezalandırıldığından bahsediliyordu.

Ancak Marie'yi şu ana kadar yalnız bıraktım çünkü onu yakında kullanabileceğimi biliyordum. Bazen önemsiz bir kart kişinin elini etkilemeyebilir.

Ve artık zamanı geldi.

Koltuğuma yaslanıp masamın üzerindeki aynaya baktım. Yüzümde sığ bir kesik açıkça görülüyordu.

Bu iyi bir şanstı çünkü o kişiden ilaç istemek zorunda kaldım.

Halatı çekmek için uzandım. Hizmetçim Marie'yi çağırmak içindi.

* * *

"Benim için banyo hazırla."

"Banyo . . . ? Bugün banyo yapacak mısın, Leydim?” Marie ağzı açık bana bakarak sordu.

Banyo suyu. Bu emri beklemiyordu.

"Neden? İzin vermiyor muyum?”

Bu soru üzerine Marie başını salladı ve banyoyu hazırlayacağını söyledi ancak kafası hâlâ karışıktı.

Rosetta, Katie'yle ders yaptığı günlerde genellikle banyo istemezdi. Bunun nedeni açık yaralarla banyo yapmanın acı verici olmasıydı.


Yedi yıldır, on iki yaşından beri bu böyleydi.

Ama onun bu kuralı birdenbire çiğnemesi?

Marie banyoda başını yana eğdi.

Sonra o anda arkasında bir ses duydu.

"Marie."

Hizmetçi elinde havluyla omzunun arkasına baktı.

"Evet?"

"Banyo yaparken bana yardım et."

“. . . Bağışlamak?" Marie bu istek karşısında şaşkına dönerek karşılık verdi. Marie geciken cevaplarından dolayı sürprizlerle dolu bu günü sorumlu tuttu. Bu o olmalı.

Bugün banyodan sorumlu olacağına inanamıyordu. Daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştı.

Yedi yıl önce Katie, hanımı kontrol altında tutmak için Marie'yi kişisel hizmetçi olarak seçti.

Katie, tacizi daha da gizlemek için genç Rosetta ve Alicia'ya kendi başlarına banyo yapmaları ve kıyafetlerini değiştirmeleri gerektiğini söyledi. Belirli kıyafetleri giyerken yardıma ihtiyaçları varsa kollarını kapatan iç çamaşırlarını giymek zorundaydılar.

༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin