6.BÖLÜM
Alicia tekrar tekrar "Yara izi" derken kontrolsüz bir şekilde ağladı. . . Rahibenin yüzünde bir yara izi olacak. . .”
Ancak o zaman yanağımdaki batma hissini hatırladım. Katie daha önce ortalıkta dolaşırken uzun tırnaklarıyla yüzümü çizmişti.
“. . . Ha."
Bu sefer boş bir kahkaha atma dürtüsüne karşı koyamadım.
Ufacık bir çizik yüzünden bu kadar mı ağlıyorsun?
Çok daha kötü yaraların var ama benim için ağlamaya devam mı ediyorsun?
Nazik olduğunu biliyorum ama sanki kalbin jöleden yapılmış gibi.
Bu çocuğun abartılı tepkisine tanık olan herkes onun samimiyetini alaycılığa varan bir şey olarak algılayabilir, ancak bu çok saçma olurdu.
"Çok ağlıyorsun."
"Ha?"
“Marie'den benim için biraz ilaç almasını isteyeceğim.”
"Ancak . . .”
Alicia'nın yanağını okşamak için elimi kaldırdım. Bunu yaptığım anda daha fazla gözyaşı aktı.
"Öyleyse ağlama."
Bu çocuk ne kadar da ağlayan bir bebekti. Onu nasıl bir geleceğin beklediğini zaten görmüştüm, o yüzden gözyaşlarını sonraya saklaması gerekiyordu.
Ben elimi çekerken Alicia hiçbir şey söylemeden bana baktı. Ama tam ondan uzaklaşmak üzereyken, aceleyle kolumun ucunu yakaladı.
"Kız kardeş!" Alicia alışılmadık derecede yüksek bir sesle bağırdı. Ben onun sıktığı koluna doğru keskin bir bakış attığımda o devam etti: "Akşam yemeği." . . Gelin birlikte akşam yemeği yiyelim."
Bir yemek.
Basit bir istekti ama beni olduğum yerde durduracak kadar etkiliydi.
Doğrusunu söylemek gerekirse yemeğin kendisini düşünmüyordum. Bunun ne kadar sıkıcı olacağını çok iyi biliyordum.
Ama teyit etmek istediğim bir şey vardı.
"Elbette."
Kısa cevap üzerine arkamı döndüm ve ileri doğru yürüdüm. Ancak kolumu tutan el beni bırakmadı.
Bunun üzerine adımlarımı yavaşlattım ama ne olduğunu anlayamadan arkamdaki ayak sesleri durdu. Çünkü hızla yanımıza yaklaşan başka bir kişi vardı.
Bugün birlikte akşam yemeği yemek için iyi bir gün olmayabilir.
"Alicia."
Dostça bir ses tonuydu ama sesin sahibi beni görür görmez ifadesi sertleşti.
Bu ailenin torunlarının ayırt edici özellikleri olan, tıpkı benimki gibi gümüşi saçları ve altın rengi gözleri olan uzun boylu bir adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻
FantasyYıldıza basmayı unutmayınn Kitapların içine taşımaktan bıktım .Sizde bundan yorulursunuz , özelliklede bunu dördüncü kere yapıyorsanız.Bu kez kadın başrolün kötü kalpli ablası oldum . 'Ah bundan o kadar sıkıdımki 'Bir kez daha bu hayatın heyecan...