9.BÖLÜM
Uzun koridorun pencerelerinin ötesinde masmavi gökyüzü görülebiliyordu.
Ne kadar zaman olmuştu? Ağır bulutlardan yağmur damlaları hızla dökülmeye başladı. Yağmurun sesi sessiz koridoru dolduruyor ve ayak seslerini bastırıyordu.
Bir şeyin olması için mükemmel bir havaydı.
Rosetta bir an duraksadı, sonra manzaranın üzerine yağan yağmura baktı.
“İyi olacağından emin misin, Milady?” Marie, Rosetta'nın arkasında yürürken endişeyle sordu.
Bu sabahtan beri hizmetçi sanki midesi bulanıyormuş gibi görünüyordu. Ama elbette endişelenmesi gereken bir şey var.
Çünkü sonunda yedi yıldır hizmet ettiği kişinin gerçekten de efendisi olduğunu anladı. Daha birkaç gün öncesine kadar sadakatini göstermek konusunda hâlâ tereddüt ediyordu.
Öyle olsa bile bu Rosetta'nın sorunu değil.
"Neden? Eğer iyi olmazsam geri dönüp Katie'ye sadık kalır mısın?” yardımsever bir gülümsemeyle sordu.
"Hayır, hiç de değil. Durum böyle değil, Milady," diye yanıtladı hizmetçi, ilk başta ellerini şiddetle salladı, ama ellerini başını eğmek için kibarca yere bıraktı.
Bundan sonra sessizlik oldu.
Yağmur gürültülü bir şekilde kaldırıma yağıyordu ve ortasında sessiz ayak sesleri vardı.
Bıçak çoktan kılıfından çıkarılmıştı.
* * *
“Odamda olman benim için bir rüya gibi.”
İki kişinin ayak sesleri Alicia'nın odasındaydı. Alicia, odasında çay içerken ikiliyi ani ziyaretlerine rağmen coşkuyla karşıladı.
Daha da önemlisi ablası yüzündendi.
Bundan hemen önce ders sırasında, onun için her zaman acı verici bir dönemdi. Gerginlik dayanamayacağı kadar fazlaydı ve gelecekte ne olacağından her zaman korkuyordu.
Çay olmadan nefes alamıyordu.
Ve bugün de farklı değildi.
Stresten dolayı kalbi göğsünden fırlayacak gibi atıyordu.
Ama tuhaf bir şekilde Rosetta'nın yüzünü gördüğü anda kalbi sakinleşti...
“Neden odama geldin, rahibe?”
Rosetta sessizce Alicia'ya baktı ve çok geçmeden ona cevap vermek yerine bir soru sordu.
"Karanlık yerleri sevmiyorsun, değil mi?"
'…Ne?'
Alicia gözlerini kocaman açarak bana baktı.
"Ne? Evet, onları sevmiyorum ama…”
“Dar ve karanlık yerlerden korkuyor musun?”
“Hayır, o derece değil…”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻
FantasyYıldıza basmayı unutmayınn Kitapların içine taşımaktan bıktım .Sizde bundan yorulursunuz , özelliklede bunu dördüncü kere yapıyorsanız.Bu kez kadın başrolün kötü kalpli ablası oldum . 'Ah bundan o kadar sıkıdımki 'Bir kez daha bu hayatın heyecan...