Bab 20

355 7 0
                                    

Sedar tak sedar sudah sebulan. Nana kerap menjenguk kakaknya walaupun dia penat bekerja. Yang penting dia dapat tengok perubahan ruam yang makin berkurang. Dalam masa berkurang, ruam mula hilang dan kini hanya tinggal parut. Nana tak dapat cari ubat untuk parut. Sekurang-kurangnya kakak dia dah tak menggaru lagi.

"Lagi 3 bulan saya akan berkahwin." Kata Nana, menundukkan kepalanya dihadapan Suzanne. Suzanne senyum nipis.

"Kakak beri restu." Suzanne juga tunduk, memberi penghormatan. Gembira Nana diberikan restu. Malah Nana bawa seorang gadis tentera.

"Nama dia Juan Xing. Dia akan jadi pengawal disini. Jangan sesekali sentuh dia ya?" Pesan Nana kepada yang lain. Mereka semua memang tak akan berani sentuh dah kalau diberi amaran. Juan yang mukanya macam kanak-kanak itu pandang sekeliling.

"Dia tentera baru. Baru 2 Tahun dalam skuad tapi saya letak dia disini sebagai pengawal. Lebih senang kalau ada apa-apa. Dengan ini saya jadikan kakak sebagai ketua istana perhambaan."

"Terima kasih. I'm honored to receive that."

Nana tundukkan kepalanya lagi sekali sebelum berlalu. Dengan cara itu Suzanne tidak akan rasa tak berguna lagi. Dia ada guna sebagai manusia. Nana berjalan terus ke arah pejabatnya namun langkah dipesongkan ke pejabat Lihana.

Pintu bilik Lihana dibuka. Lihana sedang tidur atas sofa. Dah tengahari. Dia mesti penat sangat dengan dokumen yang bertimbun.

Lihana nampak Gina pun tengah tidur.

"Hm?" Lihana terjaga. Cahaya matahari dari pintu buat dia terbangun. Dia buka matanya sedikit. Silau sangat buat dia tak pasti siapa di pintu. "Nana...?"

"Ya saya?" Nana tutup pintu. Dia berjalan ke meja dan melihat kearah dokumen yang diuruskan Lihana. Sangat banyak. Sebelum kahwin dia mahu selesaikan semuanya.

"Kenapa kat sini? Awak patut balik ke pejabat."

"I just wanna ask if you agree with my recommendation of the guests gifts?"

"Hadiah untuk Jen mahal sangat tapi saya akan usahakan."

"Awak kena bayar dia bukan dengan harga Kak Suzanne dulu tapi dengan harga 3 kali ganda sebab dia bakal menjadi isteri kepada Jen. Boleh?"

"Itu boleh diuruskan. Duit bukan penghalang." Lihana pejam matanya. Dia mengantuk betul. Nana duduk disebelah kepalanya. Lihana terus bangun dan baring atas peha Nana. Dengan lembut rambutnya dibelai.

"Baiklah. Tak lama lagi kita akan berkahwin. Berapa inci?"

"Saya baru kira semalam. Baru 7 inci."

"That's big for 3 months. I'll wait for 3 more months. I'll accept whatever size you are."

"Ouh yes." Lihana senyum. Nana ketawa. Wajah Lihana dia usap lembut.

"...nanti kita dah kahwin saya akan jadi isteri awak, Lihana. We'll be obedient to each other and will respect each other. Together, we'll raise our 4 children and be kind to everyone."

"I know and I love that."

*************
Dalam istana sudah ramai yang mencuba Herballia, ubat tumbuh alat sulit bagi perempuan. Namun Nana tak beri sembarangan. Dia tengok dulu kualiti macammana dan dia tidak akan beri kepada hamba. Kalau dia nampak perempuan itu ada potensi jadi gagah baru dia akan bagi dan Nana bagi juga kepada Neya.

Tahun ni Neya sudah 16 Tahun. 3 bulan juga sudah dia makan ubat itu malah kadang-kadang dia makan 3 kali sehari. Dalam masa 3 bulan dia boleh tumbuh sampai 9 inci.

Neya keluar dari bilik mandi tanpa pakaian. 6 orang dayang dia hanya memerhati alat sulitnya yang tegang berdiri kerana sejuk air mandian.

"Malam ni siapa?" Tanya Neya. Mereka semua tunduk kepala dan meninggalkan hanya seorang disitu. Neya tetapkan peraturan sehari seorang. Dia akan ubah jadual mereka kalau tiba-tiba rasa nak ada dua atau tiga orang satu malam. Tapi harini cukuplah seorang saja.

Mereka semua dah mengaku mereka rela asalkan Neya berlaku adil.

Neya sedang berlaku adil. Dayang yang 10cm lebih rendah daripadanya itu dirapati. "Saya tak pernah buat dekat awak kan?"

Gadis itu geleng kepala. Namanya Yuqi. Neya terus cium mulutnya dengan rakus dan ganas malah lidahnya dihisap penuh ghairah. Kedua-dua tangan Yuqi longlai saja tanpa pegang apa-apa. Dia sudah sedia untuk serahkan diri.

"Saya kalau main saya suka main kotor. Buka mulut besar-besar."

Yuqi buka mulutnya luas-luas. Lidahnya dijilat malah gigi atasnya dihisap. Cara Neya main memang lain daripada lain. Kedua-dua pipi Yuqi juga dicengkam kuat. Yuqi benar-benar rela dan pasrah akan apa yang jadi pada dirinya malam ini. "Can I slap you? Can I be harsh to you tonight? Or do you prefer a romantic night?"

"Please... don't go slow on me."

"As you wish." Pipi Yuqi ditampar sehingga dia terjatuh ke atas karpet berbulu dari bulu biri-biri itu. Neya bercekak pinggang. Dia dah cukup 'dewasa' untuk bakar rokok paip dan hisap. Asapnya dihembus ke udara dan wajah kasihan Yuqi dipandang tanpa belas kasihan.

"You want this...?" Tanya Neya. Batangnya lembik sekarang ni namun sangat besar. Kulit luar nonek dia menunjukkan yang dia belum sunat. Yuqi angguk kepala.

Muka Yuqi sangat comel.

"How old are you? You look 7."

"15..."

"Beza setahun je pun. Apa tunggu lagi?"

Yuqi merapati Neya. Pehanya dipegang sebelum dia mula menjilat batang Neya. Neya perhati saja dia. Neya tak pernah sentuh dia lagi jadi dia agak kekok. Neya biarkan saja dia nak mainkan macammana.

Yuqi genggam batang Neya. Genggamannya tak kuat dan tangannya kelihatan sangat kecil. Bila dia masukkan batang Neya kedalam mulut hanya kepala batang saja yang muat. Itupun dia boleh nak kulum lagi.

"Bukan macamtu. Masuk lagi!" Neya tolak lagi batangnya kedalam. Terbeliak mata Yuqi. Kalini hampir separuh batang Neya masuk kedalam. Mungkin kerana mulutnya masih kecil, Yuqi tak dapat nak masukkan separuh pun.

"I'll go easy on you. You look like a noob." Kata Neya dan mula mendayung perlahan batangnya. Dia gerak perlahan pun Neya dah macam nak muntah tapi Neya paksa juga batangnya masuk. Geram Neya tengok muka dia. Comel sangat.

"Glk!" Neya keluarkan batangnya. Terus Yuqi termuntah air liur atas lantai. Neya mengeluh. Dia mahu kasar-kasar harini tapi tengok Yuqi macamtu buat dia rasa kasihan pula. Mesti dayang-dayang lain suruh dia angguk je apa yang dia nak.

"Kita go slow. Boleh bangun tak?" Tanya Neya. Yuqi angguk kepala. Dia cuba untuk bangun namun kepalanya sudah pening dengan blowjob tadi. Neya tahan badannya dan papah tubuhnya ke katil.

"Neya." Pintu bilik dibuka. Neya ingatkan dayang dia tapi bila nampak Nana terus dia balut dirinya dengan selimut.

"Mama! Masuk tak beritahu! Kenapa ni?"

"Ouh, you're busy. Go easy on her. Dia nampak muda lagi."

"Ya, memang tu rancangan saya."

"Mama cuma nak tanya apa yang kamu nak sebagai hadiah hari perkahwinan."

"Saya nak..." Neya menjeling kearah Yuqi. "...kahwin dengan Yuqi."

Yuqi terbeliak. Nana memandang tajam kearah Yuqi. "Berbincang dulu dengan dia. Jangan paksa. Dah settle, datang office mama."

"Baik, mama."

Nana berlalu. Yuqi tarik lengan Neya kasar. "Kenapa saya?"

Neya usap kepala Yuqi. "I don't know. You look like someone I need to protect."

"Huh?"

Apothecary Diary |CWhere stories live. Discover now