Sabah yedi buçuk gibi uyanmıştım. Uyanmam her zamanki gibi zor olmadı, kolaylıkla kalktım. Çünkü bugün eski sınıfımdan kurtuluşumun ilk günüydü.
O zorba çocuktan ve onun arkadaşlarından artık kısmen de olsa kurtulmuştum. Heyecanla hemen bir çırpıda hazırlandım ve kahvaltı bile yapmadan anneme tatlı bir "görüşürüz" diyerek evden ayrıldım.
Tramvaya bindiğimde içimde öyle bir heyecan ve rahatlama vardı ki... Ama aynı zamanda iliklerime kadar da stres hissediyordum. Sonuçta sınıf değiştirmek demek yeni arkadaşlar, yeni ortam ve yeni şeyler demekti. Hazırlıklı mıydım emin değildim ama gene de mutluydum.
Okula vardığımda derin bir nefes alıp sınıfa girdim. Neredeyse tüm herkes çoktan gelmişti. İçeriye girdiğim anda tüm gözler bana çevrilince tüm vücuduma yayılan gerginliği farkettim.
Derin nefes alıp ortaya doğru "Şey günaydın ben sınıfınıza yeni geldim ama boş sıra var mı?" dedim. Aralarından adının sonradan Esila olduğunu öğrendiğim kız yanıt verdi soruma.
"Aaa hoşgeldin şu arka sıra boş, en ön de aynı şekilde" dedi samimi bir şekilde.
Gülümseyip hoşbuldum dedikten sonra sırama oturdum ve kızlarla sohbet etmeye başladım. Sürekli soru soruyorlardı.
"Nereden geldin bu okula? Hangi okuldaydın?" diye sordu aralarından biri. "Bu okuldaydım, sınıf değiştirdim." diyerek yanıtladım.
Onlar sorularına devam etti, ben ise cevaplamaya devam ettim. Erkekler de bizi izliyordu. Uzaylı olmadığımdan emindim. Ben olsam yeni gelen biri bile olsa o şekilde dik dik konuşmadan bakmazdım.
İlk ders felsefeydi, hoca film açmıştı. Sessiz sessiz herkes filmi izlerken ben de kafamı sıraya koymuştum. Sakin sakin dururken bir çocukla göz göze geldim. Zaten baktığını hissediyordum ama göz göze gelmemek için bakmamıştım. Bakmaya karar verdiğimdeyse evet, bakıyordu. Allah var yakışıklı çocuktu şimdi. Aynı ders içerisinde bir kaç kere daha göz göze geldik.
Teneffüs zili çaldığındaysa hoca çıktığı gibi ben de sınıftan çıkıp en yakın arkadaşımın yanına gittim. O da benim yanıma geliyormuş ki koridorda karşılaştık.
"Kanka bıraktın gittin beni bunlarla valla. Yeni sınıfındakiler nasıl?" dedi gülümseyerek Beril. "Ya kanka seni bırakmadım ama biliyorsun işte olanları. Yeni sınıfımdakiler de iyi ne olsun. Bir çocuk var bu ders baya göz göze geldik. Neden o kadar bakıyor anlamadım." dedim.
Kocaman bir göz devirerek, "Ay tamam en mütevazı sensin. Güzelsin kızım etkilenmiştir belki." iltifatla birlikte söylendi.
Ben de bir şey demeden bahçede yürümeye devam ettim. Bir sonraki ders gelince hoca yoklama aldı ve adını öğrendim. İsmi Ardendi. Çok havalı gelmişti kulağıma.Dersler geçti ve biz öyle fazla bakışıyorduk ki elim ayağıma dolanıyordu.
Çıkışta eve dönerken instagramımda "arden.sss seni takip etmek istiyor." bildirimine gözüm takıldı ama isteği eve gidince kabul ederim diye düşündüm. Bunun bir nedeni yoktu, sadece öyle düşünmüştüm.
Eve vardığımda kendimi öylesine yorgun hissediyordum ki çantamı bir kenara fırlattım ve yatağa atladım. Annem ve babam henüz eve gelmemişlerdi. Ama canım annem benim okuldan geldiğimde her zaman deli gibi aç olan karnımı bildiği için bulgur pilavı ve tavuğu hazırlamıştı.
Yemeği yerken aklıma Arden'in isteği gelmişti. Uygulamaya girip isteği kabul edip geri istek attım. Attığım gibi kabul etmişti. Bu durum hoşuma gitmedi değildi. Tatlı çocuktu ya. Yemekten sonra yeniden yatağıma uzandım ve müzik dinlerken gözlerimi kapadım.
Hem düşünüp hem müzik dinlerken uyuyakalmışım bile. Uyandığımda saat akşam sekizdi. Yaklaşık 3 saat uyumuştum. Annemlerin eve gelmiş olduğunu farkettim ve onların yanına gidip bugünü anlattım. Sonrasında yeniden odama gidip telefonu elime aldığımda bir bildirim gördüm. Tüm her yerimi heyecan kaplamıştı. Ne oluyordu bana ya? Saçmalıyordum iyice.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Napiyosunuuzzz? Bu bölüm benim yazdığım ilk kitabın ilk bölümüydü. Gerçekten çok heyecanlıyım(ayni Melis gibi odlwodwlodlw). Melis'e gelen mesajın kimden geldiğini az çok tahmin ediyorsunuzdur belki de. Bir sonraki bölümde Melis'e gelen mesajı okuyacaksınızzz. Desteklerinizi esirgemeyin lütfen çok optuumm💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Sönmeyecek Yıldızım
Teen Fiction"Tüm yıldızlar bir gün sönüp gidiyor. Kuzey yıldızı hariç. O hep orada aralarında en parlak yıldız olarak dikkat çekiyor. Yolunu kaybetmiş insanlara yol gösteriyor." Boğazını temizleyip devam etti. "Sen de bana yol gösterdin. Kim olduğumu anlamamı s...