6. Bölüm : Halısaha

160 29 49
                                    

Yeni bir güne tekrar uyanmıştım. Bugün nihayet hafta sonuydu. Kaç gündür yaşadığım aksiyonlardan sonra gerçekten sakin bir cumartesi gününe ihtiyacım olduğunu hissediyordum.

Aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı. Annemin ve babamın yanaklarına kocaman bir öpücük kondurduktan sonra masaya oturdum.

"Güzel kızım bugün nasıl hissediyormuş bakalım?" dedi tatlı bir gülümsemeyle babam.

"Gayet iyiyim babacım." diyerek gülümsedim ben de.

Herkesin keyfi yerindeydi. O yüzden modum daha da yükselmişti.

"Kızım bugün Meltem teyzenlere gelmek ister misin benimle? Kadın ne zamandır çağırıyor anca bugüne nasip oldu. Hem seninle yaşıt oğlu ve küçük bir kızı da var."

Aslında gerçekten tam böyle güne gidecek gibi hissediyordum. Gün olmasa bile öğle vakti gidilen misafirlikler öyle hissettiriyordu bana göre.

"Saat kaçta annecim ona göre hazırlanayım."

"Akşam 5-6 gibi."

Akşam deyince moralim bozulmuştu ama belli etmedim. Neyse gene de giderdim ya. Onayladığımı belli edercesine başımı salladım.

Kahvaltı bittiğinde yukarıya odama çıktım. Dün akşam Galatasaray'ın maçı vardı ve izleyememiştim. En azından özetini izlerim diye düşündüm, hemen açtım. Özetin 3. dakikasında Arden'den gelen mesaj gözüme takıldı.

arden.sss : Selam, nasılsın?

Ay çok iyiyim valla. Sen yazınca nasıl kötü olabilirim yaa.

beemelis : Selam, iyiyim teşekkürler sen nasılsın?

arden.sss : Ben de iyiyim, sağol. Ben sana bir şey soracaktım ya.

Allahh ne soracaktı acaba? Kalbim yerinden çıkacak gibi atarken cevap yazdım.

beemelis: Tabi sor.

arden.sss : Bu akşam saat 6 gibi halısaha maçım var. Bizim okulun arkasındaki sahada. İzlemeye gelmek ister misin?

Tansiyonum çıkıyordu, hissediyordum. Bu çocuk beni maçına mı çağırıyordu? Şaka olmalıydı. Gelirim tabi ki bundan sonra istesen de istemesen de gelirim. Mutluluktan ağlayacaktım.

beemelis: Gelirim tabii ki. Davet ettiğin için teşekkür ederim.

arden.sss : Ne demek, akşam görüşürüz o zaman.

beemelis: Görüşürüz.

Yatakta kendi kendine heyecan krizlerine girerken anneme akşam için söz verdiğim aklıma geldi. Anneme bir bahane bulmalıydım. Ne bahane bulacağımı düşünürken art arda mesajlar gelmeye başladı.

berilyuumm : Kanka acil bakk

berilyuumm : Ne oldu tahmin bile edemezsin!!

berilyuumm : Kaan beni akşam halı saha maçına çağırdııı

berilyuumm : DELİRİCEM

Neeee?! Kaan da Beril'i çağırmıştı. Allah'ım akşama Beril ile beraber maça gidecektik.

beemelis : Sana bir haberim var Berilcim.

beemelis : Arden de beni çağırdı :)

berilyuumm : KANKA NE? ŞAKA YAPIYORSUN.

Hiç Sönmeyecek Yıldızım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin