Bildirimi açtığımda mesajın Arden'den geldiğini gördüm.
arden.sss : İsminin anlamı çok güzelmiş.
arden.sss : İnternette bal ya da bal arısı gibi anlamlara geldiği yazıyor. Doğru değil mi?
Okumam ile yüzümde sıcacık bir gülümseme belirdi. Hemen cevap yazmaya başladım.
beemelis : Evet evet doğru. Hatta kullanıcı adımdaki 'bee' kelimesini de o yüzden koymuştum. İltifatın için teşekkürler. Senin isminin anlamı ne?
Yazarken elim titremişti. Harfleri bile o kadar çok yanlış yazmıştım ki tekrar tekrar aynı metni yazmak zorunda kalmıştım.
Mesaj kısmından çıkıp alt kata annemlerin yanına indim. Salonda ikisi de televizyonda haber seyrediyordu.
"Yaa uyumuşum ben niye uyandırmıyorsunuz beni? Çok konuşuyorum tüm günümü anlatırım diye mi yoksa? Çok kırıldım aaa" dedim şakacı bir şekilde.
Annem babama bakarak kahkaha attı. Babam da gülümsüyordu. "Kızım ne alakası var, yorulmuşsundur diye uyandırmayalım demiştik. Gel anlat ilk gününü nasıldı yeni sınıfın?" diye gülümseyerek sordu babam.
Başladım anlatmaya tabii.
"Ay babacim annecim güzeldi sanırım. Yani kızlarla sohbet ettim falan ama zaten Beril ile beraberdim çok zorluk çekmedim. Ha bir de bi-" anlatırken pat diye duraksadım. Az kalsın Arden'i kaçıracaktım ağzımdan.
"Niye durdun kızım? Anlat dinliyoruz biz, memnunuz anlatmandan." dedi annem samimiyetle bakarak.
"Ha diyecek bir şeyim yoktu öyle cümle kurmuştum devamı gelmedi. Neyse gidiyorum ben odama kimya ödevim var yapmam gereken. Gelirim gene kurtulamazsınız bendeeen" dedim uzatarak. Onlar da iyi dersler dediler ve yavaşça merdivenleri çıkarken yeniden bir bildirim sesi duydum. Odama telefonuma bakmak için koştum.
arden.sss : Rica ederim. İsmim 'parlayan, ışıl ışıl' anlamlarına geliyor.
Omggg! Gerçekten ışıl ışıl parlıyor çocuk maşallah. İçimden böyle yazmak gelse de tabii ki yazamadım.
beemelis : Senin de isminin anlamı çok hoşmuş. Kulağa da güzel geliyor söylenişi.
Kulağa güzel geldiği bilgisi çok da önemli değildi sanki Melis ne dersin? Boşverip o cevap vermeden Arden'e başka bir soru sordum.
beemelis : Kimya ödevindeki soruları yapabiliyor musun ya? Zaten konu zor geldi nasıl çözeceğim asla bilmiyorum. Ödevi boş da götüremem 🥲
1 saat sonra
----------------------------------arden.sss, 20 fotoğraf gönderdi.
arden.sss : Tüm soruları çözdüm ayrıntılı bir şekilde. Buradan bakabilirsin. Anlamadığın bir yer olursa sorabilirsin. Kimyam iyidir.
Mesajı ve fotoğrafları görünce şoka girdim. O kadar düzenli yazıp atmıştı ki sanki özellikle özenmiş gibiydi. Ama tabii ki özellikle olan bir şey değildi. Çocuk yapmış atmıştı işte.
beemelis : İnanamıyorum çok teşekkür ederim. Hayatımı kurtardın gibi bir şey oldu şu an. Tekrardan çok sağol
Yazıp işlemleri geçirmeye başladım. Bunları anlamam imkansızdı. İçimden hala Arden'e minnetarlık duygusunu işlemleri geçirirken hissediyordum.
arden.sss : Rica ederim ne demek. İyi geceler, yarın görüşürüz o zaman.
beemelis : İyi geceler, yarın görüşürüz.
Ödevi bitirdiğimde daha fazla dayanamayıp yatağıma uzandım.
Kulaklıklarımı takıp "Tutun Sen Bana" şarkısını dinlerken yavaşça uykuya daldım.Ertesi gün
--------------------------Aşırı dinlenmiş bir şekilde kalkmıştım. Lavaboda elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım. Gözlerimin altı biraz mordu ama bir kapatıcıyla varlığı bile belli olmazdı. Makyajımı yapıp bordo renk okul formamı ve baggy pantolonumu giydim. Mutfağa inip annemin yaptığı tostu yedikten sonra evden çıktım. Yine aynı istikamet olan tramvaya doğru yürüdüm. Hava serindi ama çok da üşütmüyordu. Tramvay durağına vardığım anda tramvay gelmişti. Oturacak yer bulamadığım için köşede bir yere yaslandım. Telefonumdan tam Beril'e mesaj atacakken yanıma bir çocuk yaklaştı. Tanıdık geliyordu ama çıkartamamıştım.
"Günaydın nasılsın? Ben Kaan. Hatırlamışsındır belki aynı sınıftayız" dedi çocuk.
Hatırlamıştım tabii. Arden ile yan yana oturuyorlardı.
"Hatırladım tabii ki. Sadece ismini bilmiyordum öğrenmiş oldum onu da." dedim gülümseyerek.
O da gülümsedi ve tuhaf bir şekilde hiç konuşmadan okula kadar yürüdük. Sınıfa girdiğimde Arden içerideydi ve dimdik bakışlarıyla bize bakıyordu. Kaan Arden'in yanına, ben de kendi sırama geçtim. Sınıfın kapısına doğru baktığım anda Beril'in geldiğini gördüm.
"Günaydın meloşş. Seni camdan gördüm biriyle birlikte yürüyerek girdiniz okula. Kimdi o? Yakışıklı çocuktu hee" dedi Beril.
"Biraz daha bağırırsan eğer o yakışıklı dediğin çocuk bizi duyacak ve sen de çok fena rezil olacaksın." dedim sessizce.
Beril gözlerini patlattı ve etrafa öylesine bakıyormuş gibi baktı. Kaan'ı görünce hemen bana döndü. Tam bir şey diyecekken ders zili çaldı.
"Neyse gelirim bir dahaki teneffüs o zaman konuşuruz, iyi dersleerr" diye heyecanla gitti.
Hoca içeriye girdi ve dün verdiği ödevleri liste sırasıyla göstermemizi söyledi. Sıra bana geldiğinde hoca gülümseyerek "Aferin kızım güzel güzel çözmüşsün. Hepsi de doğru. Tebrik ederim. Artını yazıyorum" dedi. Teşekkür edip sırama oturdum.
Benden hemen sonra Arden geliyordu. O da gösterdi ama hocanın tepkisi bana verdiği tepkiyle aynı olmadı.
"Arden şaşırmıştım ilk defa ödev yaptığına yanılmışım. Hepsini Melis'ten geçirmişsin, işlemlerin yerleri bile aynı. Kimi kandırdığını sanıyorsun oğlum sen?" diye sinirle söylendi hoca. Benim vicdanım elvermediği için hemen Arden'i savunmaya karar verdim.
"Hocam hayır öyle olmadı, ben Arden'den-"
"Hocam haklısınız yapamayınca Melis'ten istemiştim. O da vermişti. Özür dilerim" diyerek sözümü kesti Arden.
Şok üstüne şok yaşıyordum. Arden ödevi benden aldığına dair yalan söylüyordu ve ayrıca daha önce hiç ödev yapmıyor muydu? O zaman neden bana ödevi yapıp vermişti? Kafamda bu sorular dönerken Arden'in çoktan sırasına oturduğunu farkettim.
Ders bitimine 5 dakika kala hoca boş bıraktığı için Arden'in yanına bunu neden yaptığını sormak için yanına gittim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eveett ikinci bölümümüz de geldiii. İlk bölüme göre nasıldı sizce? Yeniden eleştirilerinizi ve genel yorumlarınızı bekliyor olacağımm. İlk zamanlarımda bana destek olan herkese çok teşekkür ederim ballariimm💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Sönmeyecek Yıldızım
Teen Fiction"Tüm yıldızlar bir gün sönüp gidiyor. Kuzey yıldızı hariç. O hep orada aralarında en parlak yıldız olarak dikkat çekiyor. Yolunu kaybetmiş insanlara yol gösteriyor." Boğazını temizleyip devam etti. "Sen de bana yol gösterdin. Kim olduğumu anlamamı s...