"Melis bi' bakar mısın?"
O soğuk sesi nasıl oluyordu bilmiyordum içimi sıcacık yapıyordu.
"Efendim?" dedim merakla.
"Sana sataşan kız adına özür dilerim. Eski bir arkadaşımdı, o yüzden ben lavaboya götürdüm." dedi sakince.
Niye yalan söylüyordu ki? Ayrıca açıklama yapmasına gerek yoktu. Gülümseyerek "anladım özür dilemesi gereken kişi sen değilsin, sonra görüşürüz" dedim.
Eve dönerken Beril ile beraber yürüdük. Ona Kaan'ın instagramını istediğinden bahsetmemiştim. Kendi gördüğündeki tepkisi için bekliyordum.
Eve girdiğimde annemle biraz konuştuk. Klasik anne kız muhabbetleriydi. Odama geçtim ve yeni aldığım yumuşacık mavi pijamalarımı giydim.
Telefonumda öylesine takılıyordum ki annem yemeğe çağırdı. Aşağıya indiğimde babam ve annemin çok sofrada olduğunu gördüm.
Babam "yeni sınıfın nasıl kızım? Rahatsız eden yok değil mi? Varsa söyle bak." dedi.
"Yok babacım sınıfıma gelmiyorlar zaten rahatsız etme durumu yok, düşünme artık sen beni iyiyim merak etme" dedim.
Yemeğim bitince anneme "ellerine sağlık öpücüğü" kondurduktan sonra tekrar odama geçtim. Biraz ingilizce ödevim vardı onları hallettim. Dil seçmeyi planlıyordum gelecek sene. Bu dönem alan seçme kağıdı vereceklerdi.
Art arda bildirim sesi gelince kendi kendime kıkırdadım. Mesajın kimden geldiğini çok iyi biliyordum.
berilyuumm : Kanka acil cok acil
berilyuumm : MELİS GALİBA BAYILACAĞIM BEN
berilyuumm ; KAAN İSTEK ATMIŞ BANA YANLIŞ DUYMADIN KAAN
berilyuumm : YAKIŞIKLI OLAN
berilyuumm : KANKA HADİ BAK ALLAH AŞKINA😭😭😭
Mesajları gördüğüm anda kahkahayı patlattım. Hem gülüp hem mesaja cevap verdim.
beemelis : Aaa hesabının adını nerden buldu ki acaba?
berilyuumm : Of bilmiyorum ama çok mutluyuummm🥳
beemelis : Belki de Kaan senin en yakın arkadaşından kullanıcı adını istemiştir ve arkadaşın da seve seve vermiştir ne dersin?
berilyuumm : Neeee
berilyuumm : Kanka şaka ŞAKA DİMİ KANKA DELİRİRİM İNSTAGRAMIMI İSTEDİ VE VERDİN Mİ AŞKSIN DELİRİCEĞİM.
beemelis : Verdim tabi kızım beğenmiştin zaten sen dee, şimdi gitmem lazım üzgünüm kendin delirmek zorundasın :)
berilyuumm : Ay tamaam şu an ne desen tamam yaa😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Sönmeyecek Yıldızım
Teen Fiction"Tüm yıldızlar bir gün sönüp gidiyor. Kuzey yıldızı hariç. O hep orada aralarında en parlak yıldız olarak dikkat çekiyor. Yolunu kaybetmiş insanlara yol gösteriyor." Boğazını temizleyip devam etti. "Sen de bana yol gösterdin. Kim olduğumu anlamamı s...