1986

5K 205 1
                                    

"Kalk ulan bir yumrukla kurtulamazsın benden" yakamdan tutulup havaya kaldırılırken alnımdaki ağrı daha da zonklamaya başladı.

'Noluyordu amına koyayım' "Ne oldu lan avel avel bakıyorsun suratıma" alaylı bir sinirle benimle konuşan hilal bıyıklı adama baktım.

'Bu kimdi amına koyayım' "Ne oluyor ulan?" dedim afallamış halde. Samimiyetsizce gülüp "Kafa gitti, dur ben senin antenleri düzelteyim şerefsiz." diyip tam kafa atıcakken kendimi ondan kurtarıp karın boşluğuna sert bir yumruk geçirdim. Beklemiyor olacaktı ki bi kaç adım geriye sendeledi. Bana saldıracağı sırada havaya iki el ateş edildi.

Polisleri fark eden insanlar kavgayı bırakıp hızlıca dağılırken birisi kolumdan tutup peşinden sürüklercesine çekiştirip koşarak ordan uzaklaştırdı. Ara sokaklara girip izimizi kaybettirince kolumu serbest bıraktı. Nefes nefese duvara yaslanıp kendimize gelmeye çalıştık.

"Ah ulan o faşiste bir yumruk daha ataydım burnunu kırıp eline vereydim keşke." Kaşı yarık adam sinirle söylenirken bana çevirmişti gözlerini. Ona nasıl bakıyordum bilmiyorum ama bana doğru adımladı.

"Kardeşim betin benzin atmış iyimisin sen?" diyip yanıma yaklaştığı sırada kalp atışlarım daha da yavaşlayıp nefes almakta zorlandım. Bilincim yavaş yavaş bedenimi terk ederken o beni hızlıca kolumdan yakaladı.

'En son yerde kanlar içindeydim. Ölümümü bekliyordum. Neydi şimdi bu yaşadığım şey. Rüyamıydı yoksa bu adam kimdi aklımı kaybediyorum herhalde ikinci bir şans istedim sadece şimdi ise karanlıkta savrulup duruyorum. Bedenimi ordan oraya sürüklüyorlar.

FERİT (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin