Önümdeki taşa vurup ileriye doğru yuvarlanmasını izledim. İçimde çok karışık duygular peyda oluyordu bir anda kızgınken bir anda hayal kırıklığına uğramış hissi kaplıyordu. Bir anda üzülürken bir anda aklıma o an gelince kıskançlıktan Kürşatı tokat manyağı yapasım geliyordu.
"Amına koyduğumun piçi iki tarafında gönlü olsun derdinde, hem ordan hem burdan faydalanıyor."
Kendi kendime söylene söylene eve kadar varmıştım. Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim. Annem de sofrayı kuruyordu. Hiç iştahım yoktu ama yemezsem rahat bırakmazdı.
"Hoşgeldin oğlum ellerini yıka sofraya geç hadi."
Kafa sallayıp lavaboya ilerledim. İşimi halledip sofraya geçtim. Aç değildim ama annemde çok güzel yemekler yapmıştı. Bunları yemezsem yazık olurdu. Bir müddet Kürşatı kafamda siktir edip yemeğe odaklandım.
"Abi bana yarın için biraz para verir misin." Kafamı kaldırıp karşımdaki genç kıza baktım. Biraz çekingence istemişti. Hiç huyu değildi hâlbuki.
"Veririm gülüm ne kadar lazım?"
"Ne kadar verirsen işte" kafamı sallayıp elimi cebime attım. Aslında harçlığını fazladan verirdim ama bu seferkini çabuk bitirmiş olmalıydı.
Cüzdanımdan iki ellilik çıkarıp uzattım. Kız çocuğuydu kendince ihtiyaçları olabilirdi en nihayetinde. "Kızım az idareli kullan ay başına çok var daha."
Aylin hızlıca yemeğini bitirip ayaklandı hemen. "tamam annem söz idareli kullanıcam" diyip odasına kapandı.
Ardından bende kalktım. Üstümdeki yorgunluğu kısa bir duş geçirirdi.
"Ben bir duş alıp gelirim çay içmeye afiyet olsun sana annem" yanağını öpüp banyoya ilerledim.
Üstümdeki fazlalıkları çıkarıp sıcak suyun altına girdim. Saçlarıma şampuan döküp köpüklerken aklıma Kürşatın saçları geldi. Hiç okşamamıştım. Acaba uzaktan gözüktüğü gibi yumuşakmıydı. Kokusu nasıldı, hiç bunları merak edip o şekilde yaklaşmamıstım ona.
Bir anda içimden tövbe çekip hızlıca saçlarımı duruladım. İyice manyamıştım. Bana ne elin adamının saçından, kokusundan amına koyayım.
Banyo tam odamın karşısında olduğu için annemler bu halimle göremezdi beni. O yüzden rahatça belime doladığım havluyla odama geçtim.
Boynumdaki küçük havluyu yüzüme silip kapıyı kapattım. Tamda o an bir ıslık sesi yükseldi. Kürşat elini göğsünde birleştirmiş sırtını duvara yaslamış baştan sona beni süzüyordu.
"Bugün benim en güzel günüm mü ne süt oğlan" duvardan ayrılıp yatağıma oturdu genişçe. "Gözlerim şenlendi yavrum."
Onu hiç siklemeyip giysi dolabına ilerledim. Kendime alt üst çıkarıp ona döndüm. "Gözlerini yeterince şenlendirebildiysem şimdi siktirip çıkar mısın odamdan." Kafasını olumsuz sallayıp cıkladı keyifle.
"Yok öldürsen çıkmam herşeyi an ve an görmek istiyorum süt oğlan."
Sesli bir şekilde sabır çekip derin bir nefes aldım. "İstersen şansını zorlama Kürşat." Ayağa kalkıp bana doğru ilerledi. "Zorlarsam n'olacak gülüm"
"Muhtemelen o güzel gözlerinden birinin etrafına renk gelicek." Sesli gülüp elini ıslak bel boşluğuma attı.
Lan amına koyayım ne yapıyordu bu adam. Göğsüm hızla inip kalkarken diğer elini kalbimin üstüne koydu. "Şşh sakin ol şimdi düşüp bayılacaksın kollarım arasına." Resmen oynuyordu benimle. Onu itip uzaklaştırdım kendimden. "Siktir lan işin gücün yalan dolan."
"Ben niye bana böyle ters yaptığını biliyorum aslında." Konudan alakasız söylediği şeye hayret edermiş gibi abartılı tepki gösterdim.
"Söyle de bende bileyim Kürşat efendi"
"Sedef benim süt kardeşim yani öyle düşündüğün gibi bir durum yok ortada." Kafamı sallayıp dediğini onayladım.
"Valla öperken hiç kardeş gibi değildi."
Bir anda ağzımdan çıkan şeyle dumura uğradım. Resmen kârı gibi trip atıyordum. İçimden kendime sövmeyi ihmal etmedim.
Ensemden tutup kendine çekti. Dudağımın kenarına sıkı bir öpücük kondurup geri çekildi. "Emin ol eğer karşımdaki kişinin niyetini bilmesem tanımasam asla böyle bir şeye cesaret edemezdi. Kız kardeşim nasılsa o da öyle benim gözümde."
Kapı bir kaç kere tıklatılınca kafasını o tarafa doğru çevirdi. "Abi annem çaya çağırıyor ikinizi."
"Tamam geliyoruz" diyip cevapladım onu. Kürşat yanağımı okşayıp kapıya adımladı. "Üstünü çabuk giyin gel yavrum."
Sanki sırtı bana dönük değilmiş gibi kafamı sallayıp onayladım onu. İyice mala dönmüştüm. Kapıyı kapatıp çıktı odadan.
Selamlar
Günün 2. Bölümü hiç benlik değil dimi
Bölüm hoşunuza gitmiştir umarım
Sağlıcakla kalın 💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERİT (GAY)
FantasiaNe yani ben 1986 yılında gôtünü veren bir ibnemiydim hemde ülkücü bir adama..