"Ne?! Konsere mi davetliymişim yani?"
Bu öylesine bir konser değildi. Şarkı söylemem için beni çağırmışlardı. Haberi bana Felix söylemişti. Acilen bi şey yapmam lazımdı. Sesim hiç iyi değildi... Konser akşam saat 5-deydi. Ve saat 4-e geliyordu. Hemen hazırlanıp yola koyuldum. Konserde sanırım ne çalacağımı biliyordum. Hayatımın şarkısını çalıcaktım her kesin önünde.
***
Şirkette çalıştıktan sonra Tar beni ofise çağırdığında hızla ofise gelmiştim. Hızla geldiyim için nefes nefese kalmıştım. Tae bunu görüp şüpheli bakışlar attı.
"Noldu? Neden nefes nefesesin?"
"Tae 1 saat içinde konsere gitmem gerek bana bu günlük izin vere bilir misin lütfeen"
Gülümsedi ve koltuktan kalkarak bana doğru yürümeye başladı.
"O konsere ben de davet aldım..şarkı söylemek için..seni de kendimle beraber götürmek istedim"
"Aah..öylemi"
"Evet bebeğim, belli ki seni de çağırmışlar"
"O zaman birlikte şarkı söyleyeceğiz anlaşılan"
Tek kaşını kaldırdı ben de açıklama yaptım.
"Yani şöyle ki beni de şarkı söylemek için davet ettiler"
"Öylemi?"
"Evet"
"Hadi hazırlanalım o zaman güzelim"
"Peki"
Beni ünlü Coco Chanel moda butikine götürdü. En güzel kiyafetlerle görünmek istiyorduk.
Sonunda bulduk her ikimize...Saçlarımı spreyle boyamıştım. Ve kombinlerimiz muhteşemdi. Bu nasıl coolluktu böyle abi...Resmen etrafı yakıyorduk. Artık konsere yarım saat kalmıştı. Şarkı seçmek vardı daha. Ben o şarkıyı çalmak istiyordum ve sanki Tar aklımı okurmuşcasına bana döndü.
"Şarkı için seçimin var mı?"
"Aslında evet"
"Nedir?"
Şarkını ona dinlettikten sonra gülümseyerek bana döndü.
"Ben de bunu düşünüyordum"
"O zaman anlaştık"
Ellerimizi sıktıktan sonra beni kendine çekerek alnımı öptü.
"Hadi gidelim artık"
Onaylayıp ellerinden tuttum. Bir yerde konsere doğru yola koyulduk.