beklenmedik süprizler

8 1 0
                                    

Tae'nin evinde yolunu kaybetmeden yürüye bilirsen büyük bir başarı. Her yer labirente benziyor abi ya. Gecenin bir vakti  aniden rahatsızlandığım için Tae "bey" bu gün evde kalmam gerektiğini söyledi. Resmen sıkıntıdan kendi kendime konuşuyordum. Korumalar desen mukavva parçası gibi dik duruyorlar. İçlerinde sadece 3 kişiye Jung Don, Dave Suk ve en sevdiyim Jang Hon  vardı. Keşke Jimin ve Jin gelseydi de gitseydim burdan. Koltukta oturup telefonu şarja koydum ve partlamış mısır alarak film açtım.

***

Tam tamına ne kadar filme baktım bilmiyordum ama bir kaç sezon izledim. Partlamış mısır ve meyve suyu içmekten şişmiştim resmen. O kadar odaklanmıştım ki akşam düştüğünü ve Tae'nin geldiğini hiç farketmedim.

______

"Jung Don, Jungkook nerde?"

"İçeride film izliyor efendim"

"Yemek yedi mi?"

"Efendim, genç efendi bir kaç saattir film izliyor hiç kalkmadı"

"Anladım"

______

Televizyona dalmıştım. Film mükemmeldi. Mısırlar da bunu zevkli kılıyordu. Ta kii Tae bu zevki bozana kadar.

"Minik bebeğim napıyormuş"

"Tae çabuk mu geldin?"

"Ne demek çabuk geldin?"

"Ee ama hava hala ---"

Ne?! Ben ne kadardır televizyon izliyorum? Hava karalmış resmen.

"Anlaşıldı. Belli ki kendinizi fena kaptırmışsınız"

"Ş-şey ben aslında.."

"Hadi gidelim yemek yiyelim minik bebeğim"

"Tamam geliyorum"

Televizyonu kapatıp sonra devam etmek için kumandayı koltuğa bıraktım. Taeyi mutfağa kadar takip ettim.

"Bebeğim neden hiç bir şey yemedin?"

"Ben aç değildim o yüzden"

"Ama senin bu minnoş karnın dolu olmazsa ben çok endişelenirim ama"

"Şey ben aç değildim, aç olmasam nasıl yiye bilirim ki, yemek yiye bilmem için acıkmam gerek ama ben hiç acıkmadım o yüzden sen gelene kadar hiç bir şey yeme-"

Parmağını dudağıma koyarak beni susturdu.

"Şşşt...tamam bebeğim"

Ona hayrandım. Yüzü, tavrı ve sesi..ah..kusursuzdu ona yeniden ve yeniden aşık olmama sebep oluyorlardı.

"Hızlı konuşunca çok güzel oluyorsun"

Yüzümün kızardığını hissede biliyordum. O da bunu görüp gülmüştü.

"Neye gülüyorsun?"

"Utanmana gerek yok güzelim"

"Utanmadım"

"Utandın ama"

"Utanmadım"

"Utandın"

"Utanmadım"

"Utandın"

"Utanmadım ama"

Arkadaştan...aşka/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin