sana o kadar papatya aldım..

14 2 9
                                    

Müzik okuluna başlamamın üzerinden 1 ay falan geçmişti. Okul da baya iyiydi. Vokalim çok iyi olduğundan şan derslerini asla atlamıyordum. Bu bir ay içerisinde Jisoo ve adamlarından bir ses çıkmamıştı. Bu da beni korkutmuyor değildi. Tae artık şirketi yeniden açmıştı. Amma şimdilik orayla Yoongi ve Jimin ilgileniyordu. Taeyse evde yöne her zamanki gibi bilgisayarla şirket işleri filan neyse...tabi ben de ara sıra işe gidiyordum.

Dışarısı "tehlikeli" olduğundan Tae olmadan dışarıya çıkamıyordum. Zaman irelledikce müzik çalışmaları ve şirket işleri ikimizi de yoruyordu.

Ta ki Taenin mükemmel fikrine kadar...

"Bebeğim, senle bir az tatile çıkalım mı?"

Anında onaylamıştım..

"Evet..evet..bu çok iyi olur"

Gülmüş ve devam etmişti..

"Hahah..bakıyorum da çoktan hazırsın?"

"E yani işte..müzik kolay mı sanıyon..o kadar kemança öyren, piano çal yoruluyor insan"

Alaycı şekilde gülerek yeniden bilgisayarına döndü.

"Kookie"

"Hm?"

"Sana bir hediye aldım"

Hediyemi? Şimdi mi? Ama bu gün doğum günüm değildi ki...

"Hediyemi?"

"Hmhm"

"Şimdi mi?"

"Yok yarın"

Alaycı tonda konuşup ayağa kalktı.

"Gel bakalım güzelim"

Ardınca da ben gitmiştim. Beni salona getirdi. Ve koltukta oturdu.

"Çekmeceyi aç bakalım"

Garipser bakışlarla ona baktım. Yine de sırıtıyordu.

"Hadi açsana"

Çekmeceyi açtım. Yoksa bu gördüğüm şey...

"Ha?"

"Beyenmedin mi?"

Hayal kırıklığıyla bana bakıyordu. Bense aksine sevinmiştim. Bunlar en iyi hediyeydi.

"İspanyaya mı gidicez Tae?"

"Elbette"

Bunlar İspanyaya gitmek için biletlerdi. Tatil için Fransaya falan gideriz sanmıştım..

"Fransaya gitmeyi düşündüm ama vaz geçtim..zaten her işim oldukta Parise falan gidiyoruz..sıkıcı olacağını düşündüm"

Aklımı mı okuyor bu?

"Aklını okumadım..sadece her zaman Fransaya gitdiyimizden tatili de Fransa da geçireceğimizi düşündüğünü tahmin ettim"

Gözlerimi geniş açıp ona şaşkın bakışlarla baktım. Gülerek koltuktan kalktı. Ve bana doğru yürümeye başladı...

"Şey...Tae..ben"

"Hm?"

Arkaya doğru irelleyerek sonda divarla buluştum. Gidecek yerim kalmamıştı. Köşeye sıkıştırmıştı resmen. Yaklaşıp ellerini belime doladı. Ve yüzünü boynuma gömerek koklayıp öpmüştü.

Arkadaştan...aşka/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin