Calvin Klein yoksa Gucci?

11 2 0
                                    

Arkadaşlar okuyacağınız bu bölüm smut içerir. Rahatsız olanlar için smutun başlayacağı ve biteceyi yerleri göstericem. İyi okumalar...

___________________________________

Bu gün Tae ve ben model çekimlerine davet edildik. Ama markalarımız farklıydı. Ben Calvin Klein'de oysa Channel'de modellik yapıcaktık. Hayır yani o zaten modeldi de ben nasıl yapıcaktım? Onun evinden ayrılıp hazırlanmağa başladım. Tanrım çoook heyecanlıyım bunu nasıl yapıcam amk. Önce yürüme egzersizleri yaptım. Aynada kendime baktım. Rutin işleri yaptım. Ve ta daa bir numara ben ve dünya. İnanılmazdım resmen bu şakamı? Neyse ısınmalarım Taenin gelemsiyle bozulmuştu.

"Benim bebeğim napıyor?"

"Hiiç öylesine ısınma"

"Modellik yapmaya mı hazırlanıyorsun?"

"Yok, adam dövmeye hazırlanıyom"

Kaşlarını çatarak bana baktı.

"Ne dedin sen?"

"Hiiç ne dicem ki evet hazırlanıyorum dedim sadece"

"Güzel, zaten mükemmelsin Jungkook"

"Olsun yani mükemmel olduğumu ben de biliyorum kıskanmana gerek yok"

"Ne?"

"Yani övmene gerek yok sevgilim demek istedim"

"Anladım"

"Gidelim o zaman"

Odadan çıkıp yola koyulduk.

***

Harika çekimler oldu. Resmen bir prens gibiydim. Harikaydı abi yaa.. Kendimi gördükce bizzat kendime aşık oldum. Tae bana aşık olmakta haklıytı. Olmalıydı yani ben de olsam beni geçirmezdim. Gitmek istediğimde telefona mesaj gelmesiyle duraksadım.

Kendini beğenmiş:

İşin bittikde beni çıkışta bekle bebeğim

Siz:

Ayaklarım var ve çok şükür yürüye bilirim kendim giderim teşekkürler)

Kendini beğenmiş:

Sana beni bekle dedim bebeğim, babacığını sinirlendirmeyi istemezsin değil mi?

Siz:

Napcan beni mi yiyicen?
Kendim gidicem oradan da doktora gidicem.

Kendini beğenmiş:

Ben ne dersem o Jungkook. Hem sana sürprizim var evde:)

Siz:

Gerçekten mi?

Kendini beğenmiş:

Gerçekten söz veriyorum:)

Siz:

Tamam, bekliyorum o zaman)

Gıcık beyi beklerken sette çektirdiğim fotoğraflara bakmağa karar verdim...

Arkadaştan...aşka/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin