eski sevgili mi?-2

10 1 1
                                    

Başım hala acıyor dinmek bilmiyordu. Tae beni evine getirmiş kendi odasında yatağa yatırmıştı. Adamın yatağı da amma rahatmış valla.. Uyanmak bile istemedim. Tam mışıl mışıl uyuyordum derken başımda hissettiğim elle gözlerimi açtım gözlerime bakıyordu. Resmen büyülenmiştim.

"Şimdi nasılsın bebeğim?"

"İyiyim ama hala acıyo"

Sırıtıp yüzüme daha da yakınlaştı.

"Sana tam 3 hafta izin veriyorum"

"Gerçekten mi?"

"Evet ama benim evimde kalıcaksın"

"Haa? Nedenmiş o?"

Şaşırmış şekilde ona baktım. Yine ve yine sırıtıyordu.

"Noldu istemiyormusun güzelim?"

"Olur yani bana uyar ahhğ"

Başımda keskin bir acı hissetmemle gözlerimi kapadım. Gerçekten de çok acı çekiyordum.

"Jungkook? İyi misin bebeğim?"

"Ahhğ Tae çok a-acıyo-r"

Tae endişelenmişti hemen çekmenin üstünde duran ilaçtan bana içirtti her neydi bilmedim ama beni uyuşturmuştu. Gözlerim  yavaş yavaş kapanırken boynumda sıcak nefesini hissettim.

"İyi olacaksın güzelim"

Artık tamamen uykuya dalmıştım.

***

Gözlerimi yavaş yavaş açmağa başlamıştım ki yanımda yatmış olan bir beden gördüm. Kokusundan kim olduğunu tanıdım. Tanrım bu nasıl bir kokuydu böyle. Ona sarılıp kokusunu ciğerlerime çektim. Eliyle yanağımı okşamağa başladı.

"Uyandın mı güzelim?"

"Hmhm"

Gülümseyip üzerime ağırlığını vermeyerek çıktı. Hafif ama tutkulu şekilde dudaklarımı öptü.

"Başın acıyor mu hala?"

Kafamı hayır anlamında salladım ve ben de onun dudaklarını öptüm. Gittikce daha hızlı öpmeye başlıyordu sanırım artık ikimizde azıyorduk. Bense daha fazlasını istiyordum. Daha da fazlasını...

"Ahhğm..Tae..."

"Hm?"

Boynumu sertce emiyordu. Dayanamıyordum inlemelerimi kontrol edemiyordum gittikce ikimizde tahrik oluyordum. Yavaşlıyordu ben de derin nefesler veriyordum. Son kere öpüşüp ayrıldık.

"Banyo zamanı bebeğim"

"Önce ben giricem Tae"

"Bense beraber girelim diyecektim"

"ASLA"

Üstüne basarak sertce söyleyip banyoya girdim. Ama odadan sesini duymuştum.

"İnatçı keçim benim"

Gülümseyip duşa girdim.

***

İkimizde yatağa atlayıp uyumağa çalıştık. Tae uyumak yerine beni izliyodu.

"Beni niye izliyon uyusana"

"Sen uyu ben de uyuyucam"

Kafamı sallayıp uyudum.

Arkadaştan...aşka/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin