Şirketten kaçtığım doğal olarak Taenin kızdığını düşünüyordum. Eğer beni bularsa ebemi sikeceğini de tabii. Onun beni bulmaması için Allaha yalvarıyordum. Yatağa uzanıp telefonu aldığımda bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi mesajları okur-okumaz kim olduğunu anladım.
Unknown:
Şirketten kaçmanın ağır bi cezası olacağını bilmeni istedim.
Siz:
Beni taciz edince ortalıkta bir ceza olmuyor ama
Unknown:
Tamam öyleyse, madem artık rahatlamışız seni bulduğumda da konuşucaz.
Siz:
Nasıl bulucan?
Unknown:
Eğer kendi isteğinle gelirsen cezanı hafifletirim ama ben seni bulursam halin vahim bay Jeon.
Siz:
Benim öyle bir isteğim yok malesef ve bu gün işlerim var)
Unknown:
Sen nasıl istersen bunu seni bulduğumda baş başa konuşucaz)
Siz:
Ya ben öylesine şaka diye yaptım yani.
Görüldü..
P
islik herif, Jungkook naptın sen aptal herif bir mafyaya sataşılır mı hiç? Kendimle kavga ederken Jiminin üsyancı bağırmalarını duydum. Sanki at sürüsü geliyormuş gibi bağırarak odamın kapasını tekmeyle açtı.
"Yavaş ol hayvan herif"
"Sana yeni haberlerim var"
"Söyle hadi"
"Biz Jinle partiye gidicez"
"Ne partisiymiş o?"
"İşte ünlü bir parti hani öyle böyle değil yani"
"Ben pas geçiyorum"
Odama gitmek isterken Jimin beni durdurdu.
"Bak, eğer gelmezsen yalnız olursun"
"Eee...yani?"
Bomboş bakışlarla ona bakarken dudaklarını büzerek devam etti.
"Eesi eğer o patronun seni burada bulursa yanarsın kardeşim, birlikte olmamız daha iyi"
Bu iknaedici ton beni kararımdan döndermişti bir şekilde, kafamı onaylar anlamda sallayıp hazırlanmak için onu dışarı çıkarttım.
"Çabuk ol ama!"
"Kes sesini"
Diyerek elimdeki yastığı ona yedirtdikden sonra kapıyı kapattım. Üstüme mavi ve siyah takımlar geçirip saçlarımı şekillendirdim. Ama beğenmediğim için şapka koymağa karar verdim. Görüntümü beğendiğinden bir fotoğraf çektirmek istedim.