Şirkette en kolay görev bana verilmişti. Usulca otur ve Taeni bekle. Şimdi bu iş mi diye düşüneceksiniz. Şöyle söyleyeyim o zaman birazcık miniminnacık hasta olduğum için rahatsızdım. Ve Tae iş görmememi ve sıcak ofisinde oturmamı söyledi. Kıyamam ya odası her zaman serin olurdu bana göre korumalara klimaları açmalarını söylemişti. Oda çok iyi derecede sıcaktı. Rahatlamıştım. Ama hala başım ağrıyodu ve terliyordum. Jimin Yoongiyle iş için bir yere gitmişti. Jinin önemli işleri olduğundan çok önceden Kvanjuya gitmişti. Ben de yalnız kalmayayım diye Tae ofisine getirdi. Artık yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı.Artık tamamen uykuya daldım.
***
Yavaş yavaş ayılırken Taenin sıcak nefesini boynumda hissettim ve fısıldamasını duydum.
"Rahatmısın bebeğim?"
Gözlerimi kısarak ona baktım. Gülümsüyor ve yanağımı okşuyordu. Eğilip dudağımdan öptü.
"Tae yapma lütfen hastayım"
"Abartma güzelim"
"Hasta olucaksın ama"
"Senden çok fazla uzak kalamayacamı sen de biliyorsun bebeğim"
Diyip yanağımdan öptü. Daha başımı okşayarak bu sefer de alnımı öptü. Öpmeden duramıyor mu bu?
"Dur artık Tae"
Gülerek koltuktan kalktı ve kendi iş koltuğuna oturarak bilgisayarda bir şey kurcalamağa başladı.
"Kookie bebeğim"
"Efendim Tae"
"Bu gün benim evime gidelim ne dersin?"
"Hmhm"
Kafamı salladım ve gülümsedim. Gülümsedi işine döndü. Ben de onu izliyordum. Bir anda başımda keskin bir acı hiss etdim ve yüzümü buruşturarak gözlerimi kapayıp elimi başıma tuttum.
"Jungkook? İyi misin güzelim?"
Cevap veremiyordum. Bu nasıl acıydı böyle. Acı artıyor ve bütün bedenime yayılıyor gibi hiss ettim. Cevap veremediğimde Tae daha da endişelendi.
"Jungkook iyi misin?"
Acıdan kendimi kaybetmiştim. Bu neydi şimdi?! Kafamı hayır anlamında salladım. Tae korumalara hemen bir doktor çağırmalarını söyledi.
***
"Doktor bey nasıl?"
"Şimdilik iyi diyemem"
"Ne demek o?"
"Nefes alışlarına, kalp hızına ve terlemesine bakılırsa acısı fazlaymış"
"Nasıl oldu bir fikriniz varmı?"
"Burada eminlikle söyleyemem ama ayıldıktan sonra bolca dinlenmeli verdiğim ilaçları düzenli olarak kabul etmeli ve en önemlisi kendini çok fazla yormamalı"
"Peki?"
"Şimdilik 2 haftada 4 günden bir gelicem ve 2 hafta sonra hastanede en detaylı şekilde bakıcaz"
"Tamam"
"Benim işim burada bitti dediklerimi yaparsınız ben gideyim artık"
"Teşekkür ederim"
"Rica ederim"
Doktor gitmişti. Az olsa onları duya biliyordum. Acının şiddetinden bayılmıştım ama ayılmaya başladım. Tae endişeli şekilde bana bakıyordu...