Uyandığımda hissettiğim acıyla uykulu şekilde kıvranmaya başladım. Yattığım yer çok soğuk ve sertti. Gözlerimi açtığımda beton zeminde yattığımı anlamam bir kaç dakika sürdü. Ayağa kalkamıyordum. Vücudumun her yerinde yara vardı. Başımda hissettiğim acıyla elimi başıma götürdüm. Elimi çektiğiminde kana bulaştığını gördüm. Bu nebze ayaklanmak için duvarlara tutundum ve ayaklandım. Kapıya taraf yürüyor değil sürünüyordum. Acı bütün bedenimde dolaşıyor durmak bilmiyordu.
Duydüğum ayak sesleriyle kapıya baktım. Açıldığında arkasındakı sırıtan yüzü gördüğümde kalbimin göğsümün içinde sıkıştığını en keskin şekilde hissetmiştim...
"Vay vay vay...günaydın be..ne çok uyudun böyle"
Cevap veremiyordum. Sanki konuşma yeteneğimi kaybetmiştim.
"J-J-Jong h-hyung?"
Kekeliyordum adını söylediğimde..elindeki ucu ateşte kaldığından kızarmış olan bıçağa kaydı gözlerim. Ağlamak istiyordum. Bu yaralar yetmez gibi ardıda mı vardı?
"Kara kara ne düşünüyon öyle...ha?!"
Diyip sert bir tokat atmıştı yüzüme.
"Zayıf sürtük..sen ve o aptal patronun beni sürekli bir hizmetçi gibi gördünüz. Seni de onu da bitiricektim ama önce seninle başka işlerimi halletmem gerek"
Geriye doğru gitmeye başladım bana yaklaştıkça..
"Sen kendini bir şey sanan egolu sürtüyün ta kendisisin...orospu çoçuğu!"
Bağırıp yine ve yine tokat attı sertce...
"Ona o kadar bağırma Jong..bütün bunlar ona az bile"
"Haklısın bebeğim"
Bebeğim?
Jisoo geldiğinde bana iğrenir gibi bakışlar atmıştı.
"Jeon Jungkook değil mi?"
Göz devirip boş bakışlarla boşluğa bakıyordum..
"Senin gibi birini Tae nereden buldu açıkcası bilmiyorum ama zevki hiç iyi değilmiş"
"Sen sadece boşa zaman kaybısın Jungkook..sadece vakit kaybından ibaretsin"
Gözlerim dolalı çok olunca yaşlarım teker teker akıyordu gözlerimden...
"Tae olmazsa zaten sen bir hiçsin..onun evinde yalnız itaetkar bir köpek olarak kalıcaksın"
İtaetkar bir köpek olarak kalıcaksın..
Sesi beynimde yankılanıyordu.
Bu sözleri diyip Jongun yanına gitti. Kollarını adama dolayıp omzuna başını yasladı.
"Jong bana diğer odadan demiri getirirmisin"
"Tamam bebeğim"
Diyip gittikten sonra Jisoo bıçağı alıp bana irelledi.
Saçlarımdan tutarak yukarı kaldırdı. Bıçağın kızgın ucunu koluma sertce bastırdı. Bağırmamak için zor duruyordum. Bıçak darbelerini derinleştirmeye başladığında artık akan yaşlarım bir işe yaramıyordu. Ölmek istiyordum. Kanlar içinde kalan bedenimi sertce yere attı. Beton kanıma boyanmıştı resmen.
"Eee..şimdi nasılsın"
"Haha.."
Sesli şekilde sırıtıp ona baktım..
Sinirleri bozulmuştu..istediğim gibi..
"Gerçekten kendini güçlü mü sanıyorsun Jis?"
"Hah? Ne sikim konuşuyorsun sen?!"
"Duyduğunu..gerçekleri..bir haber olmana hiç şaşmadım. Ah..zavallı Jennie onun yerine üzüldüm. Bir de sevgilim diyordu..oysa arkasında bıraktığı sadece paralı aşk arayan açgöz köpekmiş yazık ki"
"Kes sesini orospu çoçuğu kes!"
Diyip bu sefer bıçağın arkasıyla darbe indirmişti yüzüme. Akan sıvılardan kanlar içinde olduğunu hissetmiştim.
"Şimdi de gitmiş yeni kurban bulmuşsun bakıyorum. Hahah..bu kadar aciz olduğunu bilmiyordum Jis..ah..Jennieye acıdım gerçekten"
Dediğimde o da sırıtmağa başladı.
"Seninle işim bittiğimde sesinde nefesinle beraber kesicek Kook"
Gözlerimi kapatıp sızıldıyan yaralarıma ağlıyordum. Ölecektim eğer Tae beni hemen bulmazsa ölecektim..
"İşte Jisoo burda"
Jong kızgın demiri getirip Jisooya uzattı..
"Bakalım şimdi ne kadar konuşa bileceksin"
Diyip tişörtümü kaldırdı ve kızgın demiri karnıma bastı.
Bağırtım kaplamıştı odayı..demiri hem batırıp kamatıyor hem de derimi keskin şekilde yakıyordu.
Demiri götürüp masaya irelledi. Eline büyük bir kova alıp yanıma geldi.
"Yüzün başın kan içinde Kook bir az temizlenmen gerek"
Diyip kaynar suyu başımın üzerinden döktü. Bütün bedenim yanıyordu. Kendimi soğuk zemine atıp kendimi betona sürttüm ama acım dinmiyordu.
"Öldür beni..."
"Hah?"
"Öldür beni dedim! Öldür!"
Gülüp bir kova daha aldı.
"Ama henüz bitmedi"
Diyip üzerime tuzlu suyu döktü..
Tuzlu su bütün yaralarıma sinerken ben de bayılmıştım artık..
Kapanan bilincime teslim olmuştum..
"İyi uykular..."
___________________________________
Gidiyoz gıyamete amanin..
Gelicek bölüm iyi bir sahne olacak ama üzücü hem de...YAŞASIN KÖTÜLÜKKKK!!!!