Öncelikle fici okuyanlara bi şey demem dedirtmem de. Ama okumayanlar yorumda boşa kendilerine yırtacağına cehennemin dibine kadar olan yollarına dönsünler lütfen. Kendimi yormak istemiyorum artık. Okumayanlar geri düğmesine bassın yeterli olur..
___________________________________Hayat bazen o kadar acımasız yüzüyle karşılar ki bizi..artık bi nokta da öyle bir çökeriz ki kalkamayız bir daha ya da biz kalkmamayı seçiriz. Bazıları için hayat en hoş hatıralarını biriktirdiyi bir kasa bazıları içinse acı dolu anılarına sahiplik eden bir geçmiş'dir. Ve bu geçmiş bizi yavaş yavaş artık sadece bir düşünceyle kaplar: intihar...
Bende de öyleydi. Hayatım hiç bir zaman kolay olmadı ta ki onunla karşılaşana kadar. Tam her şey yerine oturmuşken bir zaman Jini kaybettim şimdi de kendi canımı..
"Yapma yalvarırım yapma!"
"Sus ağlak sürtük!"
Diyip tokatı indirmişti Jong pisliği. Ve yine yırttığı gömleğimin arasından göğsümü öpmeye başladı. Her karşı geldiğimde bir tokat indiriyordu. Sersemlemiştim artık.
Beni t@¢i! ediyordu sertce...
"Kıpırdama orospu çoçuğu arkanı dön!"
"N-ne?"
Kısık sesimle korku dolu bakışlarla söyledim onu..
Hayır hayır onunla yatamazdım
"Küçük sürtük itaetkar davranacak mı yoksa ben mi zorluyim?"
"Sana yalvarırım yapma artık"
Yeniden bdks
kandı sadece.Pantolonumu ve boxerimi çıkardı...
En son hissettiğim şey keskin bir acı ve yüzümdeki yaraları yakan gözyaşlarımdı.
***
Uyandığımda yüzüme dökülen suyla irkilmiştim.
"Uyanmıcaksın sandık bir an"
Bu sefer hala yataktaydım. Jong beni çok sert becermişdi hala belim işkence verircesine ağrıyordu ve acıdan bayılmıştım.
"Daha bu ne ki bay Jeon"
Jisoo bunu söyleyip öbür odaya geçti. Çok geçmeden bir silahla döndü.
"Artık oyunumuz final oluyor kookie seninle hayatınla beraber tabii"
(Lan ben bu kafiyeni nasıl tuttum onu anlamadım. Aferin banaaa)
Zaten sesimi çıkarmıcaktım çünki ölmeyi istiyordum artık.
"Ama son kez-"
"Öldür artık!"
Bağırmamla kahkaha atmağa başladılar.
Tae neredesin?
Jong aniden üzerime atladı ve yatağa yatırdı beni. Boynuma yapışmasıyla yalvarmalarım da başlamıştı. Jisoo beni tam bu haldeyken vurmak istiyordu.
Silahı bana doğru doğrulttu.
Ve tetiği çekti...
Kapanan gözlerime de söz diyemedim artık.
Bu kadarmıydı yani?
___________________________________Finaallll oldu artıkkk
Okuduğunuz için teşekkürlerLan şaka şaka
Devam edicek,o yüzden kısa yaptım