•012•

359 7 3
                                    

pov julita
Po spacerku wróciliśmy do siebie, to był dość ciężki dzień, ale sądzę że był naprawdę wyjątkowy. Poszłam do Wiczki chwilkę z nią poplotkować, wzięłam wodę z dołu i poszłam do pokoju, najpierw weszłam do łazienki żeby się ogarnąć, przebrać, zmyć makijaż i zrobić skin care. Zobaczyłam że Patryk jest na tarasie, leżał na cudownie wygodnym leżaku który niestety mamy tylko jeden ale dla mnie to nie problem. Weszłam na taras i położyłam się na Patryku.
-Co tam? Zmęczona? - spytał się mnie głaszcząc moją głowę
-Powiem ci że nie, czuję się jakbym dopiero co wstała
-Przy tobie też się tak czuję - popatrzałam się na niego a ten puścił mi oczko
-Głupi jesteś - znów położyłam głowę na jego klatkę piersiową
-Pff chyba ty
Po śmiesznej, ironicznej kłótni Patryk zaczął robić coś co bardzo kochałam. Głaskanie po plecach.
Podwinął moją luźną koszulkę od piżamy i robił delikatne kółka.
-Usypiające - mruknęłam, totalnie mnie to uspokajało, gdy to robił odrazu odpływałam.
-Możemy zrobić coś mniej usypiającego - usłyszałam w jego głosie nutę erotyki, kochałam gdy mówił w ten sposób.
Popatrzałam się na niego a ten usiadł i posadził mnie rozkrokiem na swoich kolanach. Jego ręce z pleców przeniosły się na biodra.
-I co teraz? - spytałam się go erotycznym głosem, uśmiechając się uśmiechem, który tylko on dostaje podczas takich chwili.
Nie odpowiadając, wziął mnie na ręce, wszedł do pokoju i rzucił na łóżko, po czym poszedł zamknąć drzwi na klucz. Nachylił się nade mną patrząc mi prosto w oczy. Nie wytrzymałam dłużej, zarzucając ręce na szyję pocałowałam go. Po namiętnym, tym razem nie delikatnym pocałunku, zaczął całować moją szyję. Po chwili nie miałam już na sobie koszulki ani spodenek, byłam w samej bieliźnie, on w samym bokserkach. Całując moją szyję szeptał mi do ucha.
-Jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie - czułam jego oddech - cos ty ze mną zrobiła co?
Patryk wziął mnie znów na ręce i usadził na swoich kolanach, po czym zdjął ze mnie stanik. Jego ręce po chwili odrazu wylądowały na moich piersiach, cudowne uczucie.

Była to niezapomniana noc. Jedna z najpiękniejszych i najbardziej erotycznych chwil mojego życia. Nigdy nikt tak bardzo mnie nie pociągał jak on, nigdy nie czułam z nikim tak wspaniałego uczucia.

pov patryk
Wspaniała kobieta, wspaniała noc. Julita to najbardziej seksowna kobieta na świecie, kocham jej ciało.
Rano obudziłem się przed Julita, byliśmy nadzy więc odrazu ją obudziłem. Drzwi niby były zamknięte ale jakby ktoś zaczął pukać?
-Wstawaj mała - objąłem od tyłu jej talie
-Nie chce
-Chodź, zaraz musimy schodzić na dół
Gdy w końcu wstała, poszła do łazienki się ubierać i malować.
-Nie wiedziałem że korektor daje się na szyję - dobrze wiedziałem dlaczego to robi ale lubię się z nią droczyć
-Czasem trzeba - odwróciła się do mnie i puściła oczko.
Zeszliśmy na dół i omawialiśmy plan działania na dzisiejszy, ostatni już dzień w tajlandii.





ostro co?

QRY I JULITAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz