6

160 27 8
                                    

Evlilik... Bir aile kurmak, birlikte yaşamak, hayatın ince noktalarını birlikte keşfetmek. Evlilik neredeyse bütün dinlerde ve inanışlarda kutsal bir mertebe olarak görülür. İki insanın sevgi ve saygı bağıyla Tanrı'nın huzurunda birleşmesi ve bundan sonra ömürlerinin sonuna dek birlikte olacaklarını ilan etmesidir. Bu kurt adamlar için de böyleydi. Hatta kurt adamlar için evlilik o kadar önemliydi ki düğünler üç gün sürer ve bir sürü ritüel yapılırdı.

"Çok değerli konuklarımız, sizlerin huzurunda sürümüzün en yaşlı üyesi Baek Kyungmin'i buraya Bağ Törenini gerçekleştirmesi için çağırıyorum."

Salonda alkışlar koparken bu gecenin sonunda soyadı dahil birçok şeyi değişecek olan Jake yaşlı adamın gelişini izledi. Heeseung ile aralarında olan bağdan dolayı daha güçlü biri haline gelmiş olmasına rağmen kendini çok zayıf hissetti bu görüntü karşısında. Resmen evleniyordu. Hem de daha tanışalı bir ay bile olmadığı bir adamla. Onu ne tanıyordu ne de ona güveniyordu. Fakat kendisini göz göre göre öldüreceğini söyleyen bu adamla bu akşamın sonunda evlenmiş olacaktı.

Baek Kyungmin yanlarına geldiğinde Jake'in kalbi hızla atmaya başladı. Duyu yetenekleri gelişmiş olan kurtların onu duymamasını diledi. Çok korkuyordu. Hayatında sadece iki defa bu kadar korkmuştu. Biri babası öldüğündeydi. Biri de bugün. Şu an burada onun korkusunu dindirecek kimse yoktu. Ona destek olacak, elini tutacak, her şeyin güzel olacağını söyleyecek kimse yoktu. Jake tam o anda aslında kimsesi olmadığını fark etti. Gerçekten kendini açtığı hiç kimse yoktu.

Haklarını asla ödeyemeyeceği iki tane arkadaşı vardı, evet. Fakat bu durum farklıydı. Jake sadece omzunda şefkatli bir el istiyordu. Gerçek ve saf bir sevgiyle sırtını sıvazlayabilecek bir el. Bir aile. Her anında yanında olacak birileri. Annesi ve babasının yokluğu iliklerine kadar hissediyordu. Yıllardır bir ailesi olmadan yaşamanın ağırlığı omuzlarına neden bu anda çökmüştü ki? Şimdi bunları düşünmemeliydi. Evleniyordu. Tek odağı önündeki adam olmalıydı.

Kyungmin ilk önce Jake'ten başlayarak sağ elini ikisinin alnına koyup birkaç kelime söyledi. Bu bir başlangıçtı. Ruhlarının bağlanması için ilk önce kutsanmaları gerekiyordu. Bunu her düğünde en yaşlı olan yapardı. Baek Kyungmin bu şekilde bir sürü düğün görmüştü.

Kutsama bittiğinde Kyungmin Jake'e buruk bir gülümsemeyle baktı. "Seni böyle görmek bana anneni hatırlattı. O da beyaz elbisesinin içinde senin kadar zarif gözüküyordu. Ah, benim güzel kızım... Keşke bugün burada oğlunun ne kadar güçlü bir delikanlı olduğunu görebilseydi. Onun törenini de ben yapmıştım, Jake. Ona dilediğim gibi sana da mutlu, huzurlu, sağlıklı ve uzun bir evlilik, uzun bir hayat diliyorum. Umuyorum ki Tanrı sana, kocana ve doğacak çocuklarına iyi bir kader bahşetmiştir. Sen olmazsan sürümüz de olmaz. Bunu bil, buna göre yaşa evladım."

Jake yaşlı adamın sözlerinden sonra bacaklarının titrediğimiz hissetti. Bu karşısında gördüğü bütün insanlar onun sürüsüydü. Ona bağlılardı. Onu seviyor, sayıyorlardı. Peki o ne yapıyordu? Günü geldiğinde sürüsünü dağıtacak, lideri kendi elleriyle katledecek olan adamla evleniyordu. Kendi celladıyla.

Bağ töreninin bitmesi için ikisinin de altın suyu dolu gümüş kadehe kendilerine ait değerli bir eşya bırakmaları gerekiyordu. Bu törenin en önemli adımıydı. Eşyanın gerçekten değerli olması gerektiğinden ikisinin de öncesinde iyice düşünmüş olmaları lazımdı.

Jake, elinde tuttuğu elmas ve safirden taşlarla kaplı yüzüğü kadehin içine bıraktı. Bu annesinden kalma bir yüzüktü. Jake'in babası ona evlendikten sonra almıştı. Pahalıydı ve annesinden Jake'e kalan tek değerli eşyaydı.

Bundan vazgeçmek zor olsa da Jake her şeyin geleneklere göre gerçekleşmesi gerektiğini istediğinden yapılacak bir şey yoktu.

Sıra Heeseung'a geldiğinde enigma elinde tuttuğu altın saç tokasını kadehin içine bıraktı. Jake onun bıraktığı saç tokasının kime ait olduğunu merak etmişti. Heeseung'un daha önce sevgilisi olup olmadığı hakkında bir bilgisi yoktu. Fakat olsa bile buraya böyle bir şeyi bırakacağını sanmıyordu. Belki de annesinindi.

BITE ME {HEEJAKE}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin