13

61 12 0
                                    

Jake diğer bölümlere geçmeden önce kütüphaneden birkaç kehanet kitabı daha aldı. Hepsinin içlerini inceleyerek hikaye formatında yazılıp yazılmadıklarına baktı. Birkaç tanesi dışında genellikle hikayeleştirilmiş olduklarını gördü. Sürüdeki çocukların bunları masal niyetini okuduğunu hatırladığında buna şaşırmamıştı. O küçükken böyle şeylerle pek ilgilenmezdi ama arkadaşlarının elinde hep bu kitaplardan olurdu. Jake şu an belki o zamanlar ilgilenseydi iyi olabilirdi diye düşünüyordu.

Kitabın kalanını okumaya döndüğünde ise başlayamadan kapının çalması onu durdu. İçeri giren Jayson'dı. Elinde iki tane dosya vardı.

"Jake, burada yiyecek ve elektrik konuları ile ilgili raporlar var. Özellikle yemekle ilgili olanların önemli olduğunu söylediler."

"Tamam. Ben inceleyip seni çağırırım." dedi Jake. "Ormanın çıkışındaki set işini hallettiniz mi peki?"

"Çalışıyoruz ama eleman eksikliğimiz yüzünden biraz fazla zaman alacak gibi duruyor. Betaların eğitimi ve fazla alfa olmaması bir sorun biliyorsun." dedi Jayson.

Jake başını salladı. Biliyordu ama betalara da ihtiyaçları vardı. Olası bir savaş durumunda asker güçleri sınırlıydı. Jake bazen geceleri bunları düşünmekten uyuyamıyordu bile. Lider olmak kolay değildi. Babasından kalmasa veya sevdiği bir iş olmasa bir dakika bile burada bulunmazdı.

"Pastaneden tatlı alıp onları ziyaret etmeyi düşünüyorum bugün." dedi Jake. "Moralleri ne kadar yüksek olursa o kadar hızlı bitirirler. O sete ihtiyacımız var. İçeriyi korumamız gerekiyor."

"Bu harika bir fikir. İstersen seninle gelebilirim." dedi Jayson. Jake'e gülümsedi.

Jake de ona gülümseyerek karşılık verdi. "Sen bana burada lazımsın Jayson. Yine de sağol."

Jayson odadan çıktıktan sonra Jake dosyaları incelemeye başladı. Yiyecek konusunda gerçek anlamda sıkıntıları vardı. Avcıları azdı. Birlik avlanma konusunda ciddi sıkıntılar çekiyordu. Bu gidişle kıtlık yaşayabilirlerdi. Onlara nitelikli eleman lazımdı ama nasıl bulabilirlerdi ki? Sürünün nüfusu gençti. Sanki ciddi bir lanetle lanetlenmişler gibiydi. Özellikle de Jake. Nasıl her sorun onun liderlik dönemine denk gelebiliyordu?

Alfaların programına avcılık eğitimini de eklemeye karar verdi. Artık avcılığın gönüllülükten çıkması gerekiyordu. Sürüyü adam edebilmek için elindeki tüm imkanları kullanmalıydı. Bunun için bugün set inşa edenlerden sonra eğitimde olanları ziyaret edecekti. Gençlere motivasyon olması için yarışmalar düzenlemeyi de düşünüyordu. Bu işin onu yıkmaması için elinden geleni yapacaktı.

Bütün bu sorumluluklar bir araya geldiği için kitabı okumaya da devam edememişti. Kasaya koyup kitledi bu yüzden. Şimdilik kimsenin bu kitaba ulaşmasını istemiyordu.

Heeseung ise eğitim merkezindeydi. Jaekyoung ile ilk derslerini yapacaklardı. Genç adamın Heeseung'a bakışlarından ne kadar heyecanlı olduğu belli oluyordu. İlk önce kendi ısınma antrenmanlarını yapması gerekiyordu ama o bunda bile normalden hızlı davranıyordu. Bu Heeseung'u güldürmüştü.

"İşimi elimden almayacaksın, değil mi?" dedi Niki. Arkadaşlarına nazaran Heeseung ile daha normal bir şekilde konuşuyordu. Özellikle de Jay'den daha iyi konuştuğu kesindi.

"Öyle bir niyetim yok." dedi Heeseung. Onun da Niki ile bir sorunu yoktu. Her ne kadar alfalardan pek hoşlanmasa da Niki çok rahat biriydi. Samimiydi. İçi ile dışı birdi. Bu yüzden Heeseung ona karşı kötü bir his besleyemiyordu.

"Jaekyoung çok hevesli. Onun yılmaz bir hırsı var. İyi şeyler yapabileceğini biliyorum. Açıkçası sen ve Jake arasında olanlar yüzünden sana karşı ön yargım var ama ona iyi bakacağını düşünüyorum."

BITE ME {HEEJAKE}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin