List 2.

264 31 1
                                    

Drogi Niall'u

Hej. To ciągle w pewnym sensie jest dziwne, ale i tak hej! 

Dzisiaj jest środa. Minęły dwa dni odkąd napisałam pierwszy list. 

Siedzę właśnie w Wendy's. Miałam iść z siostrą, ale odmówiła...znowu. Jest okej, może następnym razem, prawda? 

Czy kiedykolwiek czułeś jakbyś był zbyt dobry dla innych? To brzmi dziwacznie, ale jest prawdziwe. Jakbyś starał się za wszelką cenę uszczęśliwić innych, ale jeżeli chodzi o ciebie, to nikt za tobą nie stanie. Nie wiem... Po prostu za dużo myślę. 

Staram się tak nie rozmyślać nad wszystkim. Ale nic na to nie poradzę. Robię to nieświadomie, a to  nie pomaga mi. Czasami chciałabym nie myśleć. 

Ponieważ kiedy tak mam, kończę robiąc rzeczy, których żałuje i nie mogę tego cofnąć. Chciałabym być inna. Chciałabym być normalna. 

Jestem niczym. 

Usłyszałam jak dzwonią drzwi i kiedy spojrzałam, zauważyłam ciebie ze znajomymi. Patrzyłeś na mnie, a oni się śmieli... Nie wiem co to znaczy, ale mogę przysiąc, że szepczą o mnie. Jakby wiedzieli, że też o nich piszę. 

Nie wiem co pisać, ale nie chcę spojrzeć na ciebie. 

Czuję się jakbyś mnie oceniał. Jestem dla ciebie dziwna? Lubisz mnie? Nie sądzę, ale nie wiem dlaczego. Wiem, że mam blizny i wiem, że złapałeś mnie na tym jak próbowałam je ukryć, ale nigdy nic o nich nie wspomniałeś. To powoduje, że według ciebie jestem dziwadłem? To powód dlaczego ze mną nie rozmawiasz? 

Chciałabym znać powód. Było by łatwiej. 

Co o mnie sądzisz Niall?

Co sprawia mnie inną od reszty? Rozmawiasz ze wszystkimi w klasie, ale nigdy nie zamieniłeś ze mną słowa. 

Dlaczego?

Chciałabym wiedzieć...

Pa, Niall

~ Ryan


21 Letters [n.h] PLWhere stories live. Discover now