List 3.

211 35 0
                                    

Koooleeeeś!

Okej, zgadnij co! 

Zrobiłem to! 

Dostałem cholernego plusa na teście z MATMY, KURWA RYAN! 

Zwariowałem w klasie i zauważyłem, że zaczęłaś się chichotać pierwszy raz w tym roku! Boże, to był piękny dźwięk! Piękniejszy niż ocena na kartce! 

Twoje włoży były ułożone w jakiś dziwny kok na samym czubku głowy, miałaś kujonki, ale wyglądałaś przepięknie w okularach. Cholera, jesteś piękna. Dlaczego musisz być taka piękna?! 

Ok, rozpraszasz mnie. jak zawsze ;) 

Ale naprawdę! Czułem się jakbym mógł przepłynąć ocean, mam masę energii, która we mnie buzuje. 

Znaczy, wypiłem dwa kubki kawy i red bull'a...MÓJ BŁĄD! 

Cholera-kurwa-jestem szczęśliwy! Zgadnij co jeszcze! 

Rozmawiałem z psychologiem i powiedziała mi, że chciałaby abyśmy wrócili do terapii z muzyką, bo jest to dobre dla mojej mentalnej stabilizacji. Powiedziała, że jeżeli będę spotykał się ze znajomymi, którzy mnie wspierają, dodadzą mi trochę energii, której potrzebuje. 

Powiedziała też, że się cieszy z powodu, że wziąłem sobie jej radę do serca i zacząłem pisać listy. Też się cieszę. 

Lubię do ciebie pisać. Nawet jeżeli wiem, że nigdy tego nie przeczytasz, ale lubię udawać, że jednak może tak. To naprawdę pomaga. 

Okay, muszę iść. Mam trening nogi za pół godziny! Cholera tak! 

Oh i Ryan? 

Jeszcze jedna rzecz. 

Porozmawiam jutro z tobą? k. :) 

Paaaaaaaaa! 

- Niall

21 Letters [n.h] PLWhere stories live. Discover now