Wiem, że mówiłem, że przestanę z tym. Doskonale pamiętam, że obiecałem ci, że kolejny list jaki napiszę będzie adresowany do twojego domu.
Ale oto ja, jest trzecia nad ranem, jestem pijany ( więc wybacz mi za moje niewyraźne pismo), piszę sobie do wymyślonej ciebie wyobrażając sobie, że jesteśmy w jakiś sposób ze sobą połączeni.
Ale prawda jest taka, że czuję się jakbyś mi uciekała. Nie odpowiedziałem, na żadne z twoich połączeń, nie odpisałem na żadne wiadomości i nawet nie mogłem odsłuchać wiadomości głosowych.
Czy kiedykolwiek czułaś się tak, że bardzo czegoś pragniesz ale nie możesz tego mieć.
Jakby twoje wszystkie wyobrażenia i myśli na temat tej jednej rzeczy już ci nie wystarczają?
Za każdym razem gdy widzę twoje zdjęcie lub słyszę twój głos, to wszystko tak bardzo we mnie uderza. Wiesz jak to boli?
Nawet nie wiesz jak mnie to zabija, że zostawiłem zranioną dziewczynę...
Bardzo. Nawet nie wiesz jakbym chciał ci to wynagrodzić, ale NAPRAWDĘ nie wiem jak.
Jedyny sposób na to, żebym nie zwariował to ignorowanie ciebie. A mogę ci pomóc jedynie przez rozmowę z tobą i pokazywanie ci jak bardzo się o ciebie troszczę. Jak mam połączyć te dwie rzeczy?
Nigdy się nie spodziewałem, że kochanie kogoś może tak boleć. Nigdy nie rozumiałem co to znaczy odległość, dopóki nie poznałem ciebie Ry.
Rozpadam się bez ciebie Ryan. Chciałbym móc ci to powiedzieć.
- Niall
17/10/15
YOU ARE READING
21 Letters [n.h] PL
FanfictionW jego głowie jest wszystkim. W jej głowie jest niczym. Wszelkie prawa należą do @niallsbabe_xx ♥ All Rights Reserved @niallsbabe_xx Okładkę wykonała: @PaulineStyles1994