Niall,
Jestem zagubiona. Nie lubię tego.
Czas ucieka, Niall. Jestem jak bomba, albo tykający zegar. I pewnego dnia ta bomba wybuchnie, a ja nie mogę obiecać ci dobry rezultatów.
Czuję jak upadam. To tak jakby mój mózg czekał na odpowiedni moment.
Widzisz, mam dobre dni i złe. Więcej złych niż dobrych, ale wystarczająco. Ale najmniejsza rzecz, Ni. Ciężko mi to wyjaśnić, ale staram się.
W tym dniu kiedy do mnie zagadałeś, trzy tygodnie temu (tak, na serio zapisałam to w kalendarzu) to był dobry dzień. Właściwie to był najlepszy dzień. I wiem, że jeżeli byś to teraz czytał, próbowałbyś to ogarnąć, ale ja w sumie muszę ci podziękować, za ten dzień. To był pierwszy dobry dzień, który miałam od dwóch miesięcy, ale ostatni.
Zrobiłeś coś we mnie, Niall. I bez żadnej próby. Wiem, że mnie nie lubisz, także wiem, że prawdopodobnie jestem brudem na twoich butach, ale jesteś jedynym powodem dlaczego przychodzę do szkoły.
Ostatnie cztery dni, pomijając dzisiejszy, który był piekłem. Wiem, że cię to nie interesuje, ale są pewne rzeczy, które dzieją się u mnie w domu, a nie powinny, wiem, że są złe, ale kiedy przychodzi ból, linia pomiędzy dobrem, a złem robi się blada, a ja przestaje się interesować czymkolwiek.
Powinnam to robić? Nie interesować się?
Nie interesować się tą głupią szkołą?
Nie interesować się tobą i twoimi głupi przyjaciółmi, którzy ciągle się śmieją z innych?
Nie interesować się za każdym razem kiedy wrócę do domu, a mój ojciec jest przy drzwiach, gotowy sprać mój tyłek czy coś?
Ha. Było by miło, Niall.
Jeżeli bym mogła.
Boże, to bałagan.
Ja jestem bałaganem.
Pa, Niall.
~Ryan
Hej! Chciałabym was zaprosić na tłumaczenie "Flying" o larrym, które jest na koncie, wspaniałej zxzxkl, czytała to dzisiaj i płakałam na końcu. Chodź sama nie jestem miłośniczką larry'ego to to naprawdę uderzyło w moje serducho :) Historię możecie znaleźć w mojej listach o nazwach "Louis, Harry, Skończone", też zadedykuje jej ten rozdział, więc będziecie mogli od razu wejść na jej profil :) Tłumaczenie jest skończone... Serdecznie zapraszam xx
YOU ARE READING
21 Letters [n.h] PL
FanfictionW jego głowie jest wszystkim. W jej głowie jest niczym. Wszelkie prawa należą do @niallsbabe_xx ♥ All Rights Reserved @niallsbabe_xx Okładkę wykonała: @PaulineStyles1994