List 6.

163 31 0
                                    

Niall,

Hey.

Poszłaś spotkać się z psychiatrą. Wydawała się szczęśliwa.

Powiedziała, że chłopak, który był umówiony przyszedł wcześniej i odpowiedział jej, jak dziewczyna, którą zna powoduje, że czuje się lepiej, a ta dziewczyna nawet o tym nie wie.

Mówiła, że chłopak i dziewczyna mieli wiele wspólnego.

Oboje mają depresję, oboje w tym samym wieku, chodzą do tej samej szkoły, mieszkają na tej samej ulicy i oboje są w sobie zakochani i nawet tego nie wiedzą.

Powiedziała, że zawsze siada na tym samym krześle i płaczę, ale teraz za każdym razem kiedy przychodzi do jej biura, uśmiecha się szeroko.

Jak szczęśliwa ta dziewczyna musi być mając kogoś takiego.

Nawet raz się uśmiechnęłam.

Powiedziałam jej o jednym dniu. Kiedy się zatrzymałeś. Gadaliśmy przez godziny. I... wydaje się, że wie o tym, że jestem w tobie zakochana.

Naprawdę nie wiem co we mnie wstąpiło, ale czuję się dobrze, że wygadałam.

Powiedziałem jej też o moich rodzicach i jak mama zachowała się gdy dowiedziała się o moim liście z UCD. Kazała mi go wyrzucić, bo i tak się nie dostanę.

Nie sądzę, czy wiedziała jak zareagować. Siedziała, przez minutę w ciszy, dokładnie tak jak ty, gdy ci o tym powiedziałam.

Smutne jest to, że starasz się o coś, bardzo długo, a jedna osoba, mówi ci żeby to wyrzucić.

Może masz rację.

Może powinnam mieć otwarty umysł i zobaczyć co ten mężczyzna nad nami zaplanował.

Ale znowu, może by pomogło jakbym wiedziała, że ma dla mnie jakiś plan...

~Ry 

21 Letters [n.h] PLWhere stories live. Discover now