Dlaczego październik zawsze musi być taki zimny i samotny?
Słońce jest zimne, powietrze mroźne, napięcie rośnie i nawet moi rodzice zmieniają się w lód.
Myślałam, że jesień i zima mają być takie przytulne... Wszyscy się do siebie przytulają i piją gorącą herbatę, siedzą przy kominku a nad ich głowami świecą lampki choinkowe. Co się z tym stało?
Zamiast tego siedzę bez życia w pokoju słuchając jak moi rodzice wymieniają się głośnymi spostrzeżeniami o sobie na wzajem. Moi bracia krzyczą na swoją głupią grę, a mojej siostry i Liama nigdy nie ma w domu.
Muzyka nie jest w stanie tego zagłuszyć, a moje serce nie jest w stanie bić dłużej.
To ciągła walka, którą prowadzę ze sobą Niall. Wybór pomiędzy: płynąc dalej czy utonąć, jak narazie płynę dalej ale moje ręce już wysiadają.
Co robisz Niall?
Czy czasem o mnie myślisz?
Czy zapomniałeś?
Mam nadzieję, że nie.
Gdybym rządziła światem, przyśpieszyłabym czas aż do momentu gdy mogłabym zamieszkać sama. Wtedy przeniosłabym się do Manchesteru, żeby być blisko ciebie. Skończylibyśmy razem uniwersytet. Później, wyprowadzilibyśmy się na wybrzeże, do małego domku. Miałbyś tam swój pokój muzyczny a ja śliczny ogród i może nawet mielibyśmy dzieci. Na przykład dwie śliczne córeczki, z twoimi oczami i moimi lokami, mógłbyś je wtedy nauczyć jak to jest być najlepszymi córkami na świecie.
Gdyby wszystko było takie proste... Niall. Może gdzieś tam w innym wszechświecie, dwie osoby, takie jak my żyją pełnią życia.
Mam nadzieję. Mam nadzieję, że nigdy się nie kłócą i zawsze powodują u siebie nawzajem uśmiech, a przede wszystkim, że kochają jak nikt wcześniej.
A ja po prostu dalej będę pisać te listy, z zamiarem umożenia mojego bólu.
- Ryan
11/11/15
YOU ARE READING
21 Letters [n.h] PL
FanfictionW jego głowie jest wszystkim. W jej głowie jest niczym. Wszelkie prawa należą do @niallsbabe_xx ♥ All Rights Reserved @niallsbabe_xx Okładkę wykonała: @PaulineStyles1994