Jestem zmęczona Niall.
Minęły dwa miesiące odkąd po raz pierwszy wzięłam długopis z zamiarem napisania tego listu, a moja terapeutka przekonuje mnie, że powinnam dalej to robić, pomimo tego, że mówię jej, że to nie ma sensu.
Kiedy tutaj byłeś, chciałam je pisać ponieważ czułam się jakbym pisała do ciebie. Miałam nawet małą nadzieję, że kiedyś je przeczytasz. Ale nie ma cię tu... jest po prostu ciężko.
Tęsknie za tobą. Mam nadzieję, że u ciebie wszystko w porządku.
Liam się wyprowadził. Będzie studiował w Londynie, więc nie tak daleko od ciebie.
Moja siostra jest dalej ulubienicą naszej matki. Przyjęli ją do szkoły we Francji... a moi rodzice zwariowali i stwierdzili, że przeprowadzimy się tam, dzięki czemu będą mogli być bliżej niej. Niewiarygodne, prawda?
Nie wiem już co robić. Naprawdę Niall.
Nie rozumiem tego jak stać ich na szkole we Francji dla mojej siostry, ale nie mają już pieniędzy na moje studia czy mieszkanie.
Oh, tak bardzo chciałabym, żebyś tutaj był. Wiedziałbyś co powiedzieć.
A pisanie do ciebie to nie to samo. Wiem, że uważasz dokładnie tak samo jak ja. Zawsze jesteś zajęty i masz swoich nowych znajomych w nowej szkole.
Muszę już iść. Napiszę później Ni. Może nawet porozmawiam z twoim bratem o przyjeździe do ciebie, spodobało by ci się to, prawda?
Pa Niall.
Xx Ryan
29/8/15
YOU ARE READING
21 Letters [n.h] PL
FanfictionW jego głowie jest wszystkim. W jej głowie jest niczym. Wszelkie prawa należą do @niallsbabe_xx ♥ All Rights Reserved @niallsbabe_xx Okładkę wykonała: @PaulineStyles1994