Ryan,
Jesteś taka piękna. Nawet nie masz pojęcia. Nie wiem ile razy powiedziałem ci o tym dzisiejszego wieczoru, zdecydowanie więcej niż potrafię zliczyć na palcach obu dłoni, a ty za każdym razem się rumieniłaś.
Podoba mi się to.
Ponieważ, nie wiem czy wiesz, ale powodujesz to samo u mnie. Powodujesz też, że moje serce jest ciężkie a żołądek lekki.
Kocham patrzeć jak tańczysz w swojej błękitnej sukience ze srebnymi dodatkami co pasuje to do mojego gajerka. Twoja skóra wydawała się taka gładka i miękka, a twoje włosy ciemna jak twojej oczy.
Ryan, nie mogę o tobie zapomnieć. Przez ciebie mam mętlik w głowie.
Nie masz pojęcia jak ciężko mi się oddycha, kiedy jestem blisko ciebie. Wiem, że brzmię jak beznadziejny romantyk, ale cholera... taka jest pieprzona prawda.
Bal się skończył, a noc minęła, ale siedząc tutaj o trzeciej nad ranem, lekko pijany, kiedy ty śpisz obok mnie, w moim łóżku, z ręką na mojej klatce piersiowej, ciągle czuję słodki smak twoich ust.
Ciągle czuję smak wiśniowego wina. Nie robiliśmy nic więcej oprócz całowania, szczerze jestem z tobą bardzo szczęśliwy. Nawet nie liczyłem na pocałunek.
Zostały mi dwa tygodnie z tobą, Ryan, ale obiecuję, że nigdy cię nie zostawię. Jestem tutaj dla ciebie, kochanie. Zawsze będziesz moja.
Śpij dobrze, księżniczko. Zawiozę cię do domu bezpiecznie.
- Niall xx
YOU ARE READING
21 Letters [n.h] PL
FanfictionW jego głowie jest wszystkim. W jej głowie jest niczym. Wszelkie prawa należą do @niallsbabe_xx ♥ All Rights Reserved @niallsbabe_xx Okładkę wykonała: @PaulineStyles1994