11.

54 6 0
                                    

Aurora

Újra Koreában vagyunk. És mivel Kim-ék még mindig távol vannak, maradtunk az ATEEZ dormjában.

A csapat elfoglalt volt a készülődéssel. Mindennap keményen gyakoroltak, edzettek.

Néha, mikor lazább napjuk volt, mi is velük tartottunk.

Szünetekben Zora vidította fel a társaságot.

Mikor viszont szorosabb volt az ütemterv, nem háborgattuk őket.

Helyette felfedeztük egy kicsit a várost, majd vásároltunk, hogy meglepjük a fiúkat valami finomsággal.

Egyik alkalommal hatalmas tömeg várakozott az ügynökség épülete előtt.

Alig álltak meg a kocsik, már meg is rohamozták őket.

A testőrök és a biztonsági szolgálat emberei együttes erővel próbálta visszaszorítani a pletykaéhes firkászokat.

Nagy nehezen átverekedtük magunkat a tömegen.

A nyolc férfi bástyaként vett körül minket, de még így is csak reménykedni tudtam, hogy nem sikerült képet készíteni rólunk, ezzel katasztrófát okozva mind a csapatnak, mind nekem és a lányomnak.

A srácok próbáltak megnyugtatni. De az ösztöneim azt súgták, ebből még baj lesz.

A fiúk, mintha mi sem történt volna, folytatták a mai napra betervezett próbákat.

Minden ment tovább, mint rendesen. De bennem ott bújkált a félelem.

Vajon sikerült nekik? Mit fognak írni? Hogy fognak erre reagálni a fiúk? És az ügynökség? Ha perelni fognak, abba tönkremegyek! Mi lesz Zorával? És Wooyoung? Ő hogy fog minderre reagálni vajon? Hisz még olyan friss minden közöttünk!

Az arcom valószínűleg tükrözhette fájdalmas gondolataimat, mert hirtelen egy kar ölelt át szorosan, amitől kicsit megugrottam. De megérezve jellegzetes parfümjének illatát, megnyugodva simultam bele biztonságot adó ölelésébe.

- Nyugodj meg! - suttogta a fülemhez hajolva - nem lesz semmi gond! Nem engedem, hogy bajotok essen! De, hogy elejét vegyük a pletykáknak, mit szólnál, ha hivatalossá tennénk a dolgot?

Hirtelen köpni, nyelni nem tudtam.
Egy kicsit korainak éreztem a dolgot...

De félbeszakította a gondolataimat:

- Ne izgulj, még nem lánykérésre gondoltam! - kuncogott - ha oda kerül a sor, azt szeretném rendesen csinálni, nem így vaktában közölni! Mindössze arra gondoltam, hogy tegyük közzé mi az ügynökségen keresztül, hogy a barátnőm vagy, ne pedig egy pletyka újság soraiból derüljön ki. Ez talán mindenkinek a legjobb lehetőség. Mit gondolsz? Nem kell részletekbe belemenni. Kapnak egy képet, és egy rövid szöveget hozzá rólunk. Mit gondolsz?

- Nem tudom. A főnökeid mit gondolnak majd? És a rajongóitok? Woo, én nem vagyok koreai. Van egy lányom. Nem fognak bántani miatta? Téged és a csapatot. Azt nem élem túl, ha miattam lesz bajod, és a bandának sem akarok gondot okozni!

- Nem lesz baj. A menedzser beszélt a vezetőséggel, és ha te is benne vagy, akkor közzéteszik a hírt. A fiúk mellettünk állnak, és mindenben támogatni fognak minket. Az ATINY-ket először biztos sokkolni fogja, hisz úgy tudják nem lehetünk kapcsolatban. De ez csak porhintés, egy üzleti fogás, hogy jobban tudjanak ragaszkodni hozzánk. Mi is emberek vagyunk, nekünk is vannak érzéseink. Ha rátalálunk arra a személyre akivel együtt akarunk lenni, nincs semmi akadálya. Csak a megfelelő módon kell tálalni a világ felé.

- Ha úgy gondolod, hogy így a legjobb, benne vagyok! Csak ígérd meg, hogy mellettem leszel!

- Megígérem. Akkor ezt vehetem úgy, hogy a barátnőm vagy? - fordított magával szembe, és derekamat megragadva húzott közelebb magához.

- Igen - feleltem, és ajkai máris az enyémre tapadva pecsételték meg a megállapodásunkat.

- Na, ne a gyerek előtt! - takarta el San Zora szemeit.

- Jól van szerelmespár, kicsit szakadjatok el egymástól, nekünk még van egy kis dolgunk! - jött oda Joongie is.

Woo egy utolsó csókot adva még tért vissza a helyére, s folytatták a próbákat.

Írói szsz.

Az ügynökség délutánra kiadta a közleményt.

Hello.
Ez a KQ Entertainment.

Kérlek fogadd örömmel hírünket, miszerint az ATEEZ Wooyoung-ja megtalálta a párját és most hivatalosan is nyilvánossá teszik a kapcsolatukat.

Wooyoung barátnője, Aurora nem koreai, de folyékonyan beszéli a nyelvet. Egy 3 éves kislány édesanyja, akit mostmár együtt nevel a pár.

A KQ Entertainment támogatását fejezi ki a fiatal párnak. Egyúttal engedélyt adott Wooyoungnak, hogy a turnéra magával vigye új családját, hogy ne kelljen olyan hosszú ideig távol lenniük egymástól.

Kérjük fogadjátok szeretettel ti is ezt a hírt, és támogassátok ti is őket.

Köszönettel

KQ Entertainment. <3

A hír kirobbant. A Twitter, a Tv, és a Rádió is ontotta magából.

A csapat támogatásul liveokat indított a nap végén, ahol személy szerint is kifejezték támogatásukat a páros felé. Mind kérték a rajongóikat, hogy fogadják ők is örömmel és szeretettel ezt a hírt.

A visszhang szerencsére pozitív volt. A legtöbb hozzászólás gratuláció volt. A rajongók örültek Wooyoungnak és boldogan kívántak minden jót a családnak.

Olyanok is voltak, akik kíváncsiak voltak a párosra, és szerették volna látni a kislányt is.

Wooyoung is csinált egy élőt még aznap este és megköszönte mindenkinek a támogatást és a szeretetet, amit mutattak új kis családja iránt.

A live alatt is ömlöttek a gratulációk, a szívek és sokan kérték, hogy had lássák a lányokat is.

Woo egy kis türelmet kért tőlük és kiment a szobából.

Rövid tanácskozás után a páros kézenfogva jött vissza. A férfi karjában pedig ott csücsült egy édes kislány.

És a chat megbolondult...

A trio köszönt a rajongóknak, Zora lelkesen integetett.

Az ATINY-k teljesen elolvadtak ettől a cukiságtól. Szerencsére abszolút pozitívan reagáltak a hírre.

Rövid beszélgetést követően elbúcsúztak a hallgatóságtól, mondván "a kis hercegnőnek aludnia kell már. "

A fanok sok "jóéjt" és "szép álmokat" üzenete után befejezték a live-ot.

A dolgok a lehető legjobban alakultak. Mindenki boldog volt, és békében tért nyugovóra.

Ha sejtették volma milyen sötét felhők gyülekeznek a fejük felett, lehet nem lett volna ilyen békés az álmuk.

Messze távolban egy pénzéhes, és szívtelen elme gonosz terveket szőtt. Nem érdekelte semmi más, csak saját boldogsága. Az ő boldogságának az alapja pedig a pénz volt, és a hedonista életmód, amit abból folytathatott.

Love From FandomWhere stories live. Discover now