Wooyoung
Reggel első dolgom volt Hongjoong-gal beszélni. Most, hogy kapunk egy kis szünetet, úgy döntöttem az lesz a legjobb, ha kicsit kimozdítom Rorit innen. Jót fog tenni neki a friss levegő és a környezetváltozás.
- Természetesen most az a legfontosabb, hogy a családod rendben legyen. Egy hónapig nincs semmi különösebb programunk, ami lesz, a legtöbbet már előre leforgattuk. Egy vagy két élő műsor lesz, de az ATINY meg fogja érteni. A következő albumhoz a dalokat körülbelül két hét múlva kezdjük felvenni, és csak egy hónap múlva lesz esedékes az első táncpróba, úgyhogy az sem fontos. A te részed akkor vesszük fel, ha visszajöttetek. Koncentrálj most a feleségedre és a kicsikre! És persze szívből gratulálok nektek!
- Köszönöm szépen hyung! Úgy érzem a hazai levegő, a család, és Eomma főztje kell most Rorinak. És egy hétre visszautazunk Magyarországra is, hogy elmehessen a szüleihez. Addig Eomma vigyáz majd Zorára.
- Jól van. Vigyázzatok magatokra és egymásra.
- Úgy lesz.
Így a következő hetekben Goyang-ban voltunk a családomnál. Eomma alig várta, hogy kényeztethessen minket. A szakma velejárója, hogy ritkán tudunk hazalátogatni, így ezeket az alkalmakat mindig nagyon várjuk mindannyian. Zora szinte rögtön kiszemelte magának Kyungmint, mint hozzá korban a legközelebb állót, és árnyékként követte.
Naponta sétáltunk a közeli Ilsan Lake Park-ban, és apránként felfedeztük a nevezetességeit. Volt, hogy megpihentünk a Dalmaji Island közepén található pavilonban, vagy a Hanul térről néztük a naplementét. De olyan is volt, hogy reggel jöttünk ki, és még láthattuk a reggeli ködöt a tó víztükre fölött. A park közepén található obszervatóriumba is ellátogattunk. Gyönyörű kilátás nyílt innen a tóra és a városra is. Éjjel pedig sok ezernyi csillag világított a fejünk felett.
Szöulban nincs lehetőség így gyönyörködni az esti égboltban.A vízipark és a zenélő szökőkút is gyorsan a kedvenc helyeink közé került, és többször is visszatértünk.
Rori napról napra kivirult, és Eommának hála a hetek teltével visszakapta a színét és nem volt már annyira összeesett.
Míg itt voltunk a helyi kórházban részt vettünk az első vizsgálaton is, ahol láthattuk a kis csodát, a doki szerint egészségesen. A kapott képekkel hazatérve újságoltuk el a családnak is a jó hírt, bár Eomma nem tűnt meglepettnek. Valami azt súgta, ő már tudta, mi a helyzet.
A harmadik héten elutaztunk Magyarországra.
Aurora
Az üdítő napok után, szinte nyomasztó volt ez az út haza. Bár már nem igazán hívnám hazának. Az én otthonom már Szöulban van, ahol a családom és a barátaim élnek. Még Gojang-ot is hamarabb hívnám otthonomnak, mint Magyarország bármely városát.
De azért nem mondom, hogy nem hiányzott. Végül is itt születtem és nőttem fel. És Zora is itt született meg.
Bejelentkeztünk a hotelbe, és a hosszú repülő út után, csak egy gyors fürdésre volt energiánk. Woo még rendelt vacsorát, de azt már nem tudtam megvárni, hogy meg is érkezzen. Elnyomott a kimerültség.
Furcsa volt az időeltolódás, a hét órányi különbség. Míg Szöulban már éjfél is elmúlt, itt még csak délután volt.
Az átaludt nap után úgy döntöttünk, hogy teszünk egy sétát a Ligetben, majd a Várban a Halászbástyában vacsoráztunk. Végül egy rövid séta után a kivilágított várnegyedben visszatértünk a szállásunkra.
YOU ARE READING
Love From Fandom
Fanfiction"Ám a következő pillanatban nyílt az ajtó, és az addig békés, nyugodt kislányom megvadult, és kitépve magát a kezemből hangos visítással indult meg a kilépő felé: - WOOOOYOOOOOUNG!!! A férfi látva a felé száguldó kis ciklont, csak mosolyogva leguggo...