11#

25 5 0
                                    

San

"San!!! Kalkın beee!"

Adımı duymamla gözlerimi açtım. Uykum çok hafif oluyordu. Mingi'nin bana seslendiğini duymamla ona döndüm.

"Ne oldu?"

"Diğerlerini de uyandıralım acil durum!!"

"Tamam Mingi bağırma. Hong!! Jongho!! kalkın kırmızı alarm!!!"

"Bana bağırma diyene bak"

"Offfff!! Kalktık ya"

"Herkez uyandığına göre açıklayabilir miyim?"

"Açıkla artık"

Dün gece Wooyoung'un yerini bulmaya çalışırken çalışma masasında uyumuştuk. Ve her yerim uyuşmuştu.

"Ben Hawasa'nın nerede olduğunu buldum."

Hemen yerimde dikleştim. Ve Mingi'ye döndüm.

"Mingi söyle artık şunu güzel arkadaşım!!"

"San neden bağırıyorsun yaa uyumaya çalışıyoruz burada görmüyormusun? Yat Jongho"

Dedi ve Jongho'yla yatmaya koyuldu. Hemen ikisinin kafasına birer şaplak attım.

"Ne vuruyorsun yaa?" Boynunu tutarak acı içinde inledi Jongho

"Burada acil durum var ve siz uyuyor musun?"

"Kardeşim senin durumun bu bizi ilgilendirmez hadi uyu Jongho"

Tekrar uyumaya hazırlanıyorlardıki yeniden bir şaplak indirdim.

"Uğraşmayacaksanız kapı orada. Sen de söyle şunu artık"

"Bizim katın deposundaymışlar"

Birden ayağa kalktım. Ve ellerimi saçlarımın arasına geçirdim.

"Bu kadar basit mi yani? Her şey bu kadar basit miydi!!!?"

"San bak sakin olmalısın, ilk önce diğerlerine haber ver sonra biz depoya gidelim."

"Hazırlanın gidiyoruz. Silahları alın eğer Wooyoung'a zarar vermişse işi biter"

"Hongjoong, Jongho siz de hazırlanıyorsunuz"

"Mingi biliyoruz kardeşim"

Salondan çıktım ve odaya girdim. Çekmeceden iki tane silah aldım. Belime  gözükmemeye çalışarak soktum ve silahın gözükmemesi için siyah bir ceket aldım. odadan çıktım.

Salona geldiğimde üçüde hazır bir şekilde bekliyorlardı. Hepimizin altında siyah dar bir kot pantolon ve aynı renkte bir tişört vardı. Hepimiz tişörtlerimizi saklamak için ceket giymiştik. Son olarakta bizi tanımasına diye siyah bir şapka ve aynı renkte kumaş maske takmıştık.

"Hazırsanız çıkalım"

"Hazırız. San diğerlerine haber vereceksin değil mi? Sonuçta onlar Wooyoung'un arkadaşları"

Hongjoong'u kafa sallayarak onayladım. Evden çıktık ve bir kaç merdiveni hızlıca inerek yavaş adımlarla depoya geldik. Evden çıkmadan hemen önce Seonghawa'ya bizim binanın deposunda olduğumuzu bildiren bir mesaj gönderdim.

Geldiğimde devam ederiz. 🫰SEVİLİYORSUNUZ🫰

Sexsy/ WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin