19#

18 3 0
                                    

Wooyoung
Her şey bir gecede olmuştu. Öpüşmemiz, San'ın bana pansuman yapışı ahhh... o kadar güzeldi ki aklımdan çıkmıyordu. Sabah olduğunu bildiren ışıklarla gözlerimi açtım. San yanımdaydı. Güneşin ışıkları güzel yüzüne vuruyordu. Biraz onu izledikten sonra kalkıp banyoya girdim. Aynaya baktığımda boynumun çevresi morarmıştı.  Sonra San'a hesap sormayı aklıma not edip duşa girdim. Yarım saat falan oyalandıktan sonra duştan çıktım. Belime havlu sarıp aynanın karşısına geçtim. Dişlerimi fırçaladıktan -San benim eşyalarımı buraya taşımıştı- sonra saçımı da tarafından sonra çıktım banyodan. San'a baktığımda hala uyuyordu. Yanağını öptüm. Dolabımı kapağını açtım. San'la ortak kullandığımız dolaptı. Siyah bol tişörtümü ve siyah eşofmanımı alıp yeniden banyoya yöneldim. Giyindikten sonra San'ın odasında ki boy aynasının karşısına geçtim. Kendime baktığımda aşırı güzel olmuştum. Komidinin üzerinden telefonumu almak için yatağa oturdum. Biraz Instagram'da dolaştım. Bizimkiler fotoğraf atmıştı. Yunho Mingi'yle beraber evde otururken çekmişti. Fotoğrafın altınada 'I LOVE YOU WANA BE KİSS. MARRY ME' yazmıştı. Diğerleriyse sahil kenarında çekilmişti. Yunho'ya mesaj atacaktım fakat bileğimden tutulup yatağa yatırıldım. Ben yatakta öylece kalmışken San'da üstüme çıktı. Gözlerimiz buluştuğunda dudaklarını araladı.

"Kiminle yazışıyordun"

"Ne o kıskandın mı?"

"Kıskandım Wooyoung"

"Hımm. San şimdi kalkarsan kahvaltı hazırlayacağım."

San bu sözüm üzerine kalktı. Ben de ayağa kalkıp odadan çıktım. Mutfağa girip buzdolabına baktım. Sadece tarihi geçmiş pizza vardı. Sinirle arkamı döndüm. O sırada kedi gibi bana bakan San gördüm. Aşırı tatlıydı şu an ısırabilirdim ama yapmadım ilk önce boynumun ve yemek meselesinin hesabını verecekti.

"San"

"Efendim Wooyoung"

"Boynumun hali ne Allah aşkına sabah bir uyandım bunu gördüm." Boynumu gösterdim. San'da sırıtıyordu.

"Güzelim fena mı olmuş? Bak ne güzel olmuş. İmza mı attım ben oraya."

Rahat görünmesi beni daha çok öfkelendirmişti.

"Ben nasıl dışarıya çıkacağım? Kapatıcı uygulasam geçer mi acaba?"

"Onun için kaç saat uğraştım haberin var mı senin?"

Derin bir nefes verdim.

"Tamam San, sen artık yemeklerle mi besleniyorsun bu pizza kaç gün önceden kalmış?"

"2 gün"

"Tamam git markete biraz kahvaltılık al gimbap yapacağım en sevdiğinden"

"Neymiş benim en sevdiğim?"

"Ben"

"Doğru tahmin"

Karşılıklı gülüştüğümüzde bana sarıldı sonrasında sert bir şekilde dudağımı öpüp evden çıktı.

331 kelime yeyyyyy nasıldı? Bence çoookk tatlıydılar sonraki bölümde görüşmek dileğiyle 💋SEVİLİYORSUNUZ💋

Sexsy/ WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin