San
Arka bahçeye çıktığımda onu tekli koltukta otururken buldum. Yanına gittiğimde bana baktı.
"San"
"Dinliyorum"
"Anlatacağım ama ilk önce otur uzun sürebilir"
Gösterdiği yere oturmayıp tam karşısına oturdum.
"İşim var hızlı ol"
Derin bir nefes aldıktan sonra başladı.
"Bak ailen Namhee'ye(yanlış yazdıysam kusura bakmayın) dönmeni istiyor-
"Ve sen de benim geri dönmeyeceğimi bildiğin halde evime geldin"
Yavaşça başını salladı
"Lütfen San baban çok sinirli annen onu tutamıyor daha fazla"
"Beni ilgilendiren konu ne"
"Ben de dönmeni istiyorum San"
"Ama ben dönmek istemiyorum"
"San seni hâlâ sevdiğimi biliyorsun lütfen"
"Bak Donkyung aramızdakiler eskide kaldı sen elini kolunu sallaya sallaya buraya gelemezsin çünkü benim bir sevgilim var"
"S-sevgilin mi var"
"Evet"
"Söz vermiştik San birlikte olacağız diye"
"O beni aldatmadan önceydi"
Öyle olsun San"
Oturduğu yerden kalktı. Balkon kapısına yürüyüp çıktı. Ben de çıktığımda Wooyoung yoktu.
"Eğer fikrin değiştirecek olursan benim evime oradan geçeriz adresimi biliyorsun zaten"
Oraya geri dönmek mi? Asla. Wooyoung'u bırakıp gidemem. Sesiz kaldığımı görünce iç çekerek gitti.
Ben de Wooyoung'u aramaya başladım. Odamıza çıktığımda onun uyuduğunu gördüm. Yanına gidip dudağından öptükten sonra biraz onu izledim. Çok güzeldi. İstemeye istemeye kalkıp banyoya girdim. Duş aldıktan sonra yatağa geri döndüm. O sırada uykulu gözlerle bana bakan Wooyoung buldum. Gülümseyip yanına gittim."Bebeğim neden uyandın"
"Yanımda yoktun"
Gülerek başımı iki yana salladım.
"Şimdi varım"
Gülerken boynuma sarıldı. Karşılık verdiğim de bir süre böyle bekledik.
"San aşağıda ne konuştunuz bilmiyorum ama sormayacağım deli gibi merak etsem de sormayacağım"
Benden ayrıldığında göz göze geldik.
"Önemli bir şey değildi"
İnanmamış görünüyordu.
"San bir sorun mu var"
"Ailem beni Namhee'ye çağırıyor Wooyoung"
"Sen de gitmek istemiyorsun"
Başımı salladım. İstemiyordum. Wooyoung'suz geçen her dakika beni ölmekten daha beter ediyordu.
"Şöyle yapalım sen şimdi git aileni gördükten sonra gelirsin"
"Olmaz"
"Neden"
"Sensiz gimek istemiyorum"
"San sadece iki gün kalıp geleceksin"
"O iki gün benim için ölümden daha beter Wooyoung"
"Tamam o zaman ben de geliyorum"
"Gerçekten mi"
Başını sallarken kıkırdadı. En güzel melodiyd.
"Gerçekten San"
Belinden kaldırıp kucağıma otturtum.
Hızla dudaklarına kapandım. Hemen karşılık verdi. Çok sert öpüyordum onu. Dudaklarından ayrılıp boynuna yöneldim. İlk önce ısırıp yaladım sonra emdim.(imanlıyız🧕🧕📿📿) Onda inleme duydukça hızlanıyor ve daha fazla iz bıraıyordum. Boynundan ayrılıp tişörtünü çıkamaya çalışırken:"Bu sabah bana bir sözün vardı sanki güzelim"
Çıkarmaya çalıştığı tişörtünü bileklerimden tutup engelledi.
"Öylemi olmuş"
"Hım hım"
Dudağını büzdü.
"Üzgünüm hatırlamıyorum"
Büzdüğü dudaklarından öpüp geri çekildim.
"Gösterebilim"
Birden kucağımdan kalkıp kapıya yöneldiğinde affaladım."Wooyoung"
"Efendim"
"Söz vermiştin"
"Ben hatırlamıyorum"
Beni odada bırakıp gittiğinde ben de peşinden gittim. Salonda oturup film izlerken buldum. Nasıl ya? Beni orada bırakıp film izlemeye mi gelmişti?
"Wooyoung"
Arkasını dönüp bana baktı.
"Hım"
"Ne yapıyorsun"
"Ne yapıyormuş gibi görünüyorum San"
"Sorun ne"
"Hiç bir sorun yok"
"Neden böyle yapıyorsun"
"Ne yapıyormuşum"
Yanına oturdum.
"Beni istemiyor gibisin eğer öyleyse söyle ben gideri-
Cümlemi bitirmemi engelleyen sıcacık dudaklardı. Affaladım ama hemen karşılık verdim. Elim tişörtüne gittiğinde bu sefer itmedi ya da geri çekilmedi. Tişörtünü çıkarmak için dudaklarımızı ayırdım. Çıkardığımda karşımda ki manzara çok güzeldi. Eli benim tişörtüme gittiğinde çıkarması için yardımcı oldum. Çıkardığında tişörtü odanın herhangi bir yerine fırlattı. Ben de elimdekini fırlattığımda beni yiyeceksin gibi bakıyordu.
"Beni yiyecekmişsin gibi bakıyorsun korkmalı mıyım"
Sırıttığında be de sırıttım.
"Keyfin bilir"
Bu sefer o boynuma ısırıklarını bırakıp yaladı. Sonrada emdi(iman power🧕🧕🧕📿📿📿) karnıma kadar ısırdı,yaladı,emdi.
"Wooyoung"
"Odamıza çıkalım"
"Sen emret yeter ki"
Onu kucağıma alıp odamıza çıktım.
San ve Wooyoung o gün olacak şeylerden habersiz sabaha kadar sexs yaptılar~~~
Bitti👊👊Belim kırıldı
Nasıldı
Tatil oldu şükür🧕🧕📿📿
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın
Sizi seviyorum kendinize iyi bakın Görüşürüz
WOOSANLA KALIN😻😻❤️🔥❤️🔥🫶🫶💖💖💞❤️💜🩵🖤🫂🫂🫂🤭🤭🪽🪽