Wooyoung
"Bakın kimseye söylemek yok tamam mı? Hele sen Wooyoung"
Seonghwa bize yaşadığı olayı anlatıyordu. Üçümüz de başımızı salladık.
"Benden sır çıkmaz"
"Bilmez miyimmmm"
Seonghwa'ya göz devirdikten sonra oturduğum yerde dikleştim.
"Hadiii Seonghwa"
"Tamam tamam"
Üçümüz pür dikkat onu dinliyoruz.
"Bakın şimdi bölenin anasını ağlatırım"
"Anamızla ne derdin var Seonghawa?"
Bana göz devirdikten sonra nihayet anlatmaya başladı.
"Biz korku filmi izliyorduk sonra-"
"Owww korku filmi mi?"
"Wooyoung ananın- neyse film bitti biz film hakkında konuşurken o benim dudaklarıma bakmaya başladı sonra ben ona "ne bakıyorsun?' Diye sordum o da "dudakların çok güzel bir kere öpebilir miyim?' Diye sordu ve benim cevabımı beklemeden dudaklarıma yapıştı.
"Wowww bizim ki bile böyle değildi gerçi bizim ki çok daha güzeldi"
"Yunho boş yapma neyse ondan sonra beni yatak odasına götürüp kapıyı kapattı ve beni duvarla arasına aldı sonra uzun süre nefesiz kalana kadar öpüştük sonra beni yatağa attı ve üstüme çıktı "Seonghwa nasıl oldu da bu kadar kısa süre de aklımı aldın?' Diye sordu ben sustum ama bir yandan da sırıtıyordum ve sabaha kadar sexs"
Üçümüz birden alkışlamaya başladık. Çoookk güzel. Ama bizimkisi gibi olamaz.
"Wow! Etkilendim. Bizim küçük enişteye bak sen"
"Yeosang!! Küçük değil bir kere o!! Sadece boyu biraz kısa"(düzeltme!!: aşkım kocan birazcık 🤏🤏🤏 kısa aynen katılıyorum QWFIHJJKY)
"Ben de kısa olduğu için söylemiştim ana sen bilirsin"
"Aman aman sevgilisine de laf söyletmezmiş Seonghwa bak doğruyu söyle hepiniz bizden kıskandınız değil mi?"
Ben Yeosang'la göz devirerek kıkırdadığımızda Seonghwa "he aynen Yunho sizden kıskandık hep beraber dedik ki: "Yungi çifti öpüştü biz de mi öpüşsek acaba?' Düşündük düşündük ondan sonra olan oldu" dediğinde hepimiz kahkaha atarak gülmeye başladık. Aramızda ne olursa olsun biz hep böyle kardeş olarak kalacaktık. İyi ki, iyi ki onlara sahibim. Allah'ım benim karşıma onları çıkardığın için sonsuz teşekkür ederim.
~~~
Bölüm sonuu. Nasıldı? SeongJoong sexs sahnesi içime sinmedi ama bir şekilde yapmam lazımdı. Diğer ki bölüm texting. Aa ağzımdan kaçırdım🤫🤫🤫🫣🫣🫣🤭🤭🤭🫢🫢 lütfen affedin 🤧🤧🤧🤧 neyse benim çene yine açıldı gitmeden önce şuraya bir yakışıklı bırakıp öyle gideyim barii
Dayanamadım iki tane bıraktım. Neden bu kadar güzelsiniz🤧🤧🤧🤧🤧
❤️🔥SEVİLİYORSUNUZ❤️🔥
~SEONGJOONG'LA KALIN~