15#

22 3 0
                                    

Wooyoung
Gözlerimi hastane odasında açmıştım. Neden hastane odasındaydım? Nefret ederdim hastane odalarından. Karşımda   ağlamaktan kızaran gözleriyle bana bakan 7 kişii görmeyi beklemiyordum. Daha kendime gelememişken Yunho konuşmaya başladı.

"Wooyoung iyi misin?"

Ağlıyordu. Ne oldu da ağlıyordu? Birine kötü bir şey mi olmuştu? Cenaze falan mı vardı? Birisi mi ölmüştü? Kim ölmüştü? Benim niye haberim yoktu? Ve en önemlisi ben neden buradayım? Ben aklımda ki sorularla cebeleşirken benim yerime Yeosang konuştu.

"Yunho istersen biraz kendine gelseydi canım kardeşim"

"Hadi biz kantine inelim de yalnız kalsın biraz aklı karıştı çocuğun"

"Evet Yunho Seonghawa haklı hadi çıkalım sonra yine geliriz"

"San burada zaten bir şey olmaz"

"Tamam o zaman"

Onlar çıktığında odada ben ve San kalmıştık. Ne yapacağımı bilmiyordum. Ben buraya neden geldiğimi düşünürken San konuşmaya başladı.

"Wooyoung nasılsın?"

Ona doğru döndüm.

"Teşekkürler San iyiyim"

"Anladım"

İkimizde bir süre susup ben tavana o ise yere baktı. Ne konuşacağımızı bilmiyorduk. San'ın aklında soru varmış gibi dalgındı. Ben de merak edip sordum.

"San" dedim. Hemen bana baktı. Aynı hızla ayağa kalkıp endişeyle ve heyecanla konuşmaya başladı.

"Efendim Wooyoung bir şeye mi
ihtiyacın var? Acıktın mı? Yemek getireyim mi? Su ister misin?"

Gözlerinde küçük bir çocuğun annesinden dondurma istermiş gibi heyecan vardı. Hem heyecanlanması hem de endişelenmesi beni güldürdü ve üzdü.

"Hayır, endişelendirdiğim için özür dilerim. Aklında bir soru varmışcasına düşünüyorsun da merak ettim. Söylemek istemiyorsan anlarım."

İlk önce ensesini kaşıdı sonra bana doğru tam olarak dönüp konuşmaya başladı.

"Wooyoung daha önce hiç sevgilin oldu mu?"

"Hayır"

"Şimdi var mı?"

"Hayır"

Aslında ben özür dilerim Hwasa olayı için"

"Senin bir suçun yok San, olacakları tahmin edemezdin"

"Yine de daha erken gelmeliydim"

"San lütfen kendini bu konuda daha fazla üzme. İyisin, iyiyim, iyiyiz bunları daha fazla düşünmeyelim. Hem sen benim hayatımı kurtardın Coi San teşekkür ederim"

"Yine olsa yine yaparım Jung Wooyoung"

Sexsy/ WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin