33#

12 1 4
                                    

Seonghwa~~~

Gözlerimi güneşin yüzüme vurmasıyla açtım. Yanımı kontrol ettim. Hongjoong yoktu. Nereye giderki sabah sabah? Telefonumu alıp saate baktım. Saat 8'di. Yataktan çıktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aşağıya indiğimde Hongjoong mutfakta telefonuna bakarak bir şeyler hazırlıyordu. Galiba bu krepdi Sesiz adımlarla yanına gidip beline sarıldım. Beni görünce gülümsedi.

"Günaydın bebeğim"

"Günaydın sevgilim"

"Ne yapıyorsun?"

"Krep yapıyorum sevgilim"

Krep'leri bırakıp bana döndü. Üstünde açık mavi kareli pijaması ve dağınık saçlarıyla aşırı yakışıklı görünüyordu.

"Krep yerken film izleyelim mi"

"Korku olacaksa olur hem sen nasıl sağlam yürüyorsun?"

"Nasıl yürümemi istersin-YA KİM HONGJOONG!"

Hemen omuzuna vurmaya başladım. O ise bana bakıp gülüyordu.

~~~

Kreplerimizi yerken bl izliyorduk. Sabah korku filmi kötü olacağı için ikna etmiştim. Diziyi bitiridiğimiz de yenisini açmak için kumandayı almıştım ki kapı çaldı. Ben kapıyı açmak için kalkacakken Hongjoong beni durdurup bakmıştı.

"Kim gelmiş sevgilim"

"Jongho gelmişte bebeğim ben dışarıya çıkıp hemen geliyorum"

"Ben de gelseydim"

"G-GEREK YOK- yani gerek yok bebeğim işi varmış zaten ben bir bakayım"

Çok tuhaftı

"Peki"

Hemen koltuktan kalkıp üst kata çıktım.
Üstüme kalın siyah kazağımı ve siyah bol pantolonumu giydim. Üstümede siyah ceketimi alıp çıktım odadan. Tekrardan aşağıya indiğimde anahtarı alıp dışarı çıktım. Sessizce kapıyı kapattım.Kapının önünde durup onları izledim. Yalan söylemişti Jongho yoktu. Bir kız vardı. Hongjoong bana ilk defa yalan söylüyordu.

"Hongjoong özür dilerim öylece çıkıp gitmemeliydim"

1.68 boylarında uzun sarı saçlıydı. Hongjoong'u nereden tanıyordu? Eski sevgilisi miydi? Ya da belki de kuzeni? Kardeşi de olabilirdi ama Hongjoong'un kardeşi yoktu.

"Anlamıyorsun değil mi Seojun?"

Seojun. Adı buydu demek. Seojun bir anda bağırmaya başladı.

"Evet anlamıyorum anlamakta istemiyorum neden? Her şey güzelken neden? Başka biri mi var hayatında?"

Bir yandan bağırıyor, bir yandan ağlıyor bir yandan da Hongjoong'a vuruyordu.
Artık Hongjoong'da bağırıyordu.

"HER ŞEY GÜZELKEN Mİ? YA SEN HİÇ BİR AÇIKLAMA YAPMADAN BIRAKIP GİTTİN? SEVEN İNSAN BIRAKIR MI?BEN SENİ SEVMİŞTİM. CİDDEN SEVMİŞTİM. AMA NE ÖĞRENDİM BİLİYOR MUSUN? HAKKEDMEYECEK KİŞİLERE DEĞER VERMEMEYİ"

Seojun beni fark etmiş olacak ki parmağıyla beni gösterip

"O mu?"

Dedi. Hongjoong bana baktığında gözlerindeki hayal kırıklığını gördüm.

"Seonghwa"

Yavaş adımlarla yanına ilerledim. Şimdi ne diyecektim? Ne olacaktı?

"O MU?"

Seojun bu sefer daha yüksek bir sele bağırdığında Hongjoong ona döndü. Ben hâlâ ona bakıyordum.

"EVET ANASINI SATAYIM EVET"

"Onun için beni bıraktın"

Hongjoong derin bir nefes aldı.

"Bak mesele benim bırakmam değil. Tamam anlamıyorsun o yüzden safa anlatır gibi anlatacağım. Ben sana o gün hiç bir şey yapmadım. Hiç bir zararım dokunmadı. Ben sana güvendim. Gitmez dedim. Yapmaz dedim. Sen ne yaptın. Gözümün içine baka baka gittin.

Bu son nokta olmuştu Seojun için. Göz yaşlarını sildi. İşaret parmağını havaya kaldırıp 'kendince' tehdit ediyormuş gibi

"Pişman olacaksın Kim Hongjoong. Beni bıraktığın her gün için pişman olacaksın. İkinizi de yaşatmayacağım"

"Bari giderken akıl hastanesine de uğra"

Seojun hızlı adımlarla giderken ben Hongjoong'a döndüm. O da bana dönerken artık gülümsemiyordu.

"Neden geldin?"

"Gelmek istedim ve geldim. Gelemez miyim? Pardon yoksa sevgilinle aranı mı bozdum?"

"SEONGHWA ONUN SEVGİLİM OLMADIĞINI SEN DE BİLİYORSUN"

"Bilmiyorum"

Bileğimi tuttuğunda bir yere gideceğimizi anladım. Aşırı sert tutuyordu. Çığlık attım. Çok acıyordu.

"HONGJOONG BIRAK!"

"ŞU MOTARA BİN"

"HAYIR"
"SEONGHWA BİN YOKSA ZORLA BİNDİRİRİM"

"İSTEMİYORUM"

Belimden tuttuğunda beni motara bindirdi. Kendisi de bindiğinde yola çıktık. Çok hızlı gidiyordu. Fazla hızlı.

"Hong yavaşla"

Beni duymuyordu. Daha çok ağlayarak yalvardım.

"Hong yalvarırım dur artık kaza yapacağız"

Önümüzde bir motor belirdiğinde bağırdım belki duyar diye ama duymadı.
Sertçe motora çarptığımızda gözlerimi açık tutmaktan zorlanıyordum. Hongjoong nasıldı? O iyi miydi? Gözlerimi aralamaya çalıştım onu görmek için. Olmuyordu. En sonunda dayanamadım kendimi karanlığa teslim ettim...

~~~
Bölüm sonu
Nasıldı?
Beğendiniz mi sürprizi mi?
Ateez'in yeni albümü çıkmadı🤧🤧🤧
Bu yazı Ateez'iz geçireceğiz
Bir sonra ki bölüm de görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın
😻SEVİLİYORSUNUZ😻

607 kelime wow şu ânâ kadar yazdım en uzunn bölümdü galiba
Gitmeden önce şuraya bir yakışıklı bırakıyorum ve kaçıyorum

607 kelime wow şu ânâ kadar yazdım en uzunn bölümdü galibaGitmeden önce şuraya bir yakışıklı bırakıyorum ve kaçıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🫂😻❤️‍🔥💍🦋

Sexsy/ WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin