34#

17 1 5
                                    

Seonghwa
Hastanede 8 gün kaldıktan sonra nihayet evimdeydim.  Benim ayak bileğim kırılmıştı Hongjoong'un ise kafası kanamış  ve el bileği kırılmıştı. Şimdi ikimizde evimizde oturup sessizce televizyon izliyorduk. Salonun  ortasında ölüm sessizliği vardı. Bu sessizliği Hongjoong böldü.

"Seonghwa"

Bana bakıyordu. Bende ona doğru baktım.

"Hım"

"Özür dilerim"

"Ne için"

Anlamıştım. Ama o bana anlatsın istedim yalan söylemeden anlatsın istedim...

"Sana yalan söylediğim için ve kazaya sebep olduğum için.

Bakışlarını kaçırmıştı benden.

"Hongjoong"

Hemen bana bakmıştı. Bu çocuksu halleri çok tatlı gelmişti.

"Ben de özür dilerim sana güvenmediğim için"

Gözlerim dolmuştu. Tabii ki bunu Hongjoong'dan gizlemek imkansızdı hemen fark edip sildi gözyaşlarımı

"Hwa hiç biri senin suçun değildi güzelim lütfen ağlama kazaya ben sebep oldum seni incittim çok çok özür dilerim bebeğim"

Akmayan gözyaşlarım bu cümleden sonra aktı. Sadece ben incinmemiştim o da incinmişti ama tek önceliği bendim.

"Hong senin suçun değildi yalvarırım kendini suçlamayı bırak-"

Cümlemi kesen. Hongjoong'un dudaklarıydı. Canımın acıtmasını istemiyormuşçasına öpüyordu beni. Ben de karşılık verdim. Çok özlemiştik birbirimizi. İnsan aynı oradayken özleyebilir miydi? Ben özlemiştim. Hem de deli gibi özlemiştim. Sargılı eli belime gitti beni kucağına çekti. Dudaklarımızı ayırıp

"Hong kolun!"
  Diye bağırdım. Hemen sargılı koluna baktım.

"Neden zorluyorsun ki ya kötü bir şey olsaydı Joong"

"Ama olmadı"

Bakışları tıpkı bir yavru köpek gibiydi. Ah ben buna nasıl kırabilirim ki...

"Joongie~"

"Bunu duymayalı uzun zaman olmuştu Hwa"

Güldüm.

"Sadece 9 gün oldu Joong"

"9 gün olmuş olabilir ama ben seni çok özledim Hwa"

"Ben de seni ve o dolgun dudaklarını òzledim bebeğim"

Güldü bu halime. Gülerken çok seksi olduğunu söylemiş miydim? Aklıma gelen şeyler sinirlerim bozulmuştu

"Joong hani kalbinde benden başka kimse yoktu?"

"Olduğunu mu düşünüyorsun?"

"O kızda kalbinde vardı değil mi?"

"Hwa söylemiştim güzelim o kızı eskiden seviyordum sonra sen girdin hayatıma seninle tanıştım ya hayatımın en güzel gününü yaşadım. Her şeyi seninle öğrendim"

Yüzünde o seksi gülümsemesi silinmezken benimde yüzümde gülümseme oluştu.

"Bu lafları nereden öğrendin?"

"Doğuştan romantiğim dememiş miydim?"

İkimizde gülerken Hongjoong yine beni -bu sefer sargılı olmayan eliyle- belimden yakadığında dudaklarıma kapandı ve beni kendine çekti. Öpüşü sertti ama buna rağmen tutkuluydu. Ben de karşılık verdiğimde odamıza doğru ilerlemeye başladık.

~~~
Yazdım!!
Özür dilerim beklettiğim için ama gerçekten hem okul hem 3 tane fizik hem de kurs gerçekten çok yoruluyorum.

Bölüm nasıldı?

Diğer ki bölüm de sürprizim var beklemede kalın

Sonra ki bölüm de görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın Görüşürüz

~SeongJoong'la kalın

😻😻💍💍💍🫶🖤🦋🥹🥹🥹🤏🤏🤏🤏❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥🫂🫂🫂🫂🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

😻😻💍💍💍🫶🖤🦋🥹🥹🥹🤏🤏🤏🤏❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥🫂🫂🫂🫂🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭

Sexsy/ WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin