Wooyoung
Hastaneden çıktığımızda arabaya binmiştik. Sessizce eve giderken San konuştu"Wooyoung iyi misin?"
Ona döndüm. Güzel yüzüne bakarak konuştum
"Evet"
"Yunho çok üzüldü belki söyleseydiniz o kadar yıpranmazdı"
"San o çok çabuk kırılıyor ama evet haklısın söyleyebilirdik"
"İstersen ben bugün Mingi de kalayım siz de konuşursunuz olur mu?"
Heycanla konuştum
"Gerçekten mi?"
Bu halime güldü. Gamzeleri... Beni o gamzelere gömün...
"Gerçekten"
"San"
"Hımm"
"Teşekkür ederim"
"Niçin"
"Her şey için, beni babam bile sevmezken sevdiğin için, beni sevdiğin için teşekkür ederim San"
Gözlerim dolmuştu. Ağlamamak için kendimi zorluyordum. Arabayı boş bir araziye çekip beni kucağına çekti
"Güzelim benim seni çok sevdim seviyorum ve seveceğim tamam mı? Lütfen daha fazla ağlama artık"
Göz yaşlarımı siliyordu. Babamın bile silmediği o yaşları... onu öyle seviyorum ki bir gün bırakıp gidecek diye çok korkuyorum. Hemen boynuna sarıldım.
"Seni çok seviyorum Coi San"
Güldü. Gülümsemesi... çok güzeldi
"Ben de seni çok seviyorum Jung Wooyoung"
"Bazen ne iyilik yaptım da seni aldım diye düşünüyorum"
"Bazen mi? Her zaman olmasın o?"
Güldüm.
"Tamam her zaman"
"Artık gidelim mi? İyi misin?"
Başımı salladım. Ben kendi koltuma geçerken o da emniyet kemerini takıyordu.
~~~
"Wooyoung hadi anlat artık!!"
"Tamam Yeo bağırma"
Yeosang'lar gelmişti. San da Mingi'deydi. Ben Yunho'dan özür dilemek ve biraz vakit geçirebilmek amacı yapmıştım bu planı. Şimdi de hep beraber bizim yatağımızın üzerinde oturup benim onlara sexsy geceyi anlatmamı bekliyorlardı.
"Bakın şimdi size yazdığım anda San bana seslendi 'odaya gelsene' dedi ben de çıktım sonra San beni dudağimdan öptü sonra yarama baktı kendi elleriyle gömleğimi çıkartı ah!! Ellerini bir görseniz... neyse üstünü değişti geldi yanıma beni kolumdan tutup yatağa uzanmamı sağladı sonra boynumdan ve dudaklarımdan öptü sonra sex başladı"
Hepsi- Yunho da dahil- pür dikkat beni dinliyordu. İlk konuşan Yeo oldu
"Vay anasını San hızlı çıktı"
"Yunho Seonghawa"ya döndü
"Eee Seonghawa sen de yok mu bir şeyler?"
"Ne gibi Yunho?"
Üçümüz bağırdık
"FANFİNFON!!!"
"YAAA!! Bağırmayın"
"Söyle o zaman var mı?"
"Var"
~~~
Bölüm sonu~ sevdiniz mi? Nasıldı? Oy ve yorum yapmayı unutmayın yorumlarınızı okumayı seviyorum
🩵SEVİLİYORSUNUZ🩵