Copil? Capitolul 17

6.1K 221 4
                                    

Era ora 1 cand somnul ne e intrerupt de televizor...
-Luke ce dracu faci?
-Din greseala.
Ma uit la ce scria banda si vad "Lucas Ross se pare ca nu poate uita de fosta iubita Andrada Clark, oare iubita actuala stie ca ieri in casa acestuia a fost fosta iubita? Are cumva Luke o relatie extra-conjugala? Sau iubitei sale ii pasa doar de banii acestuia...reporterii nostri au surprins-o..." si Luke a oprit televizorul.
-De ce l-ai oprit?
-Nu trebuie sa asculti toate aberatiile presei.
-Acum toti stiu cat de curvar esti.
Acesta imi da o palma peste fata, iar eu il scuip.
-Credeam ca te-ai schimbat.
-Niciodata pentru curve.
-Curva-i ma-ta, vrea sa imi mai dea o palma, dar il lovesc si ies din camera ducandu-ma la fratii mei.
-Baieti!
-Hm?
-Imbracati-va ca plecam!
-Acum?
-Da!
Ma duc si eu si ma schimb si bag toate hainele intr-o valiza, apoi imi iau cardul...
Ies din camera ca un fulger dar dau ochii cu Luke.
-O sa te intorci la mine.
-Nici moarta.
-Asta se poate rezolva.
Imi dau ochii peste cap...nu vreau sa vada ca are dreptate, nu trebuie...nu o sa mai fiu speriata in fata lui, nu o sa ma mai las condusa, numai sunt fata aia prostuta care credea in toate vrajelile, nu, acum sunt o femeie in toata regula nu am nevoie de un barbat sa ma intretina.
Ies impreuna cu fratii mei, adevarul e ca habar nu aveam unde as putea sa ma duc...dar nu voiam sa raman cu el, nu-s fraiera.
Comand un taxi si spun sa ne duca la un hotel, vad ca o ia pe cararea opusa si ajungem pe un camp.
-Deci frumoaso vrei de fata cu copii?
-Du-te dracu incerc sa deschid usa, dar le blocheaza.
Ma uit la Jimmy si la Laur si ii vad foarte speriati.
-Daca o fac ne dai drumul?
-Da.
-Baieti iesiti din masina!
El deschide usile si dupa ii dau un pumn in fata si i se sparge arcada
-Asa meriti
Iesim din masina si incepem sa fugim, ajungem pe autostrada si gasim un motel, ne cazam in aceeasi camera
-O sa fie bine, hai sa dormim.
Dimineata
Ma trezesc mai devreme si le las un bilet pe noptiera si le spun a sunt jos la asa zisul restaurant al motelului, imi iau o cafea si stau sa ma gandesc"ce o sa fac acum? Nu pot sta aici pe veci, banii se vor termina la un moment dat" ma opresc din gandit cand imi vad fratii ca vin spre mine.
-Neata! le spun eu.
-Neata! raspund cei doi.
Femeia de la bufet aprinde televizorul la o emisiune si vad ca acolo era prezent Luke cu ihh Andrada.
Reporterul: Cum de ati decis ca va impacati?
Andrada: Pai ne iubim prea mult pentru a sta separati.
R: Cu fosta iubita ce s-a intamplat Luke?
L: M-a inselat.
Nu pot sa cred cat poate sa minta
A: Si avem o veste foarte buna.
R: Aceea fiind?
A: O sa avem un copil.
Scuip cafeaua ce o aveam in gura atragand atentia tuturor asupra mea.
R: Felicitari!
Curva, cum poate sa minta ca e copilul lui? Ieri cand am plecat era 1:30 si nu cred ca a chemat-o Luke sa se futa iar dimineata nici atat tinaind cont ca ei la prima ora sunt la televizor, o sa sufere amandoi, ma voi razbuna...
-Kriss esti bine? Inteaba Jimmy.
-Da scumpule, ma duc pana la baie ma scuzati.
Intru in toaleta ai incep sa plang...nu pot sa cred ca a facut asta, dupa cat de mult l-am iubit...ma tradeaza in asa hal.
Ies din baie si ma duc la o femeie ce lucra acolo.
-Iti dau 20 de dolari pe ora daca ai grija de fratii mei...
-Bine
-O sa vin astazi pe la 14.
-De acord.
-Baieti astazi ma duc sa imi caut de lucru, o sa aiba grija de voi doamna...
-Cornelia, completeaza ea.
-Exact, sa o ascultati, va iubesc!
-Si noi.
Urc in camera si ma imbrac in niste pantaloni scurti negri, un tricou cu Artic monkeys si niste platforme tot negre, parul il prind intr-o coada si imi pun ochelari de soare.
Cum ies din motel sunt asaltata de paparzzi.
-E adevarat ca l-ai inselat pe Luke?
-Aj auzit ca va avea un copil?
-Ai stat cu el pentru bani?
-Te-a lovit de porti ochelari?
Ii ignor si incerc sa imi fac loc, dar oriunde mergeam se tineau dupa mine.
-Ce naiba vreti?
-Spune-ne adevarul Kristinne.
-Adevarul? Adevarul e ca eu si Luke nu ne potriveam am avut o despartire rezonabila si nu l-am inselat asa a auzit dar nu e adevarat...
Am mintit ca sa nu ii stric imaginea, de ce am facut-o? De ce il mai iubesc? Dar macar am scapat de reporteri.
Ajung la un bancomat si vad ca aveam mai multi bani.
Ajung la...
Stiu tarziu,scurt, aiurea, sper sa va placa cat de cat...
Va iubeeeesc
*editat*

Curva taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum