Vreau să găsească cheia mai mult ca orice dar am ascuns-o bine (nu în pantaloni logic), am pus-o in pachetul cu prezervative.
M-am apucat de gatit spaghete.
-Mhmmm ce miroase asa bine?
-Mi-ai stricat surpriza somnorila.
-De ce porti lant la pantaloni? Trebuie sa aduc si zgarda?
-Ce rautacioasa.
-Te iubesc cutu.
-Cum mi-ai zis? Ma intorc eu cu o privire diabolica la ea.
-Ca te iubesc.
-Asa ziceam si eu. Si o pup pe frunte.
Am terminat spaghetele si ne-am asezat la masa eu ca un gentleman ce sunt i-am tras scaunul, dar nefiind experimentat l-am tras prea departe asa ca a cazut, ca un nesimtit ce sunt am inceput sa rad dar m-a tras si am cazut si eu.
-Esti un idiot.
-Poate, dar tu ma intreci.
Ne ridicăm si de data asta o las sa se aseze singura si eu aduc crochetele de peste.
-Pofta buna scumpo.
-Multumesc la fel.
Dupa cateva momente de liniste ma asalteaza cu intrebari.
-De ce ai lanț la pantaloni? De ce dumnezeule ai si lacat? Tu esti intreg? Eu nu trag de el ca sa stii, asa ca pune-ti pui pofta in cui.
-Cheia lacatului e undeva pe aici si daca o sa o gasesti o sa ai o surpriză.
-Asta ar putea fi intetesant.
-Chiar o sa fie.
Vrea sa se ridice sa duca farfuriile dar ii fac semn sa se aseze ca ma descurc eu.
-Daca tu zici.
Am adus si supa, logic ca era supa la plic, dar gestul contează.
-Pana la urma o sa am niste indicii?
-O sa te ajut eu, o sa iti zic cald, rece, la stanga, la dreapta.
-Abia astept, apropo buna supa la plic.
-Multumesc, stai ce? Cum ti-ai dat seama?
-Ohh dragule am talentele mele.
-Scuze iubito eu...Incerc sa ma scuz dar ma întrerupe.
-Nu m-am suparat, te iubesc, as manca si pietre daca sunt facute de tine, oricum ai facut o alegere buna, decat sa iasa un dezastru, mai bine asa.
-Te iubesc.
-Si eu iubitule.
Am servit si spaghetele apoi prăjiturile cumparate de la cofetarie.
-Am devorat 2 eclere.
-Sa-ti fie de bine iubito.
-IN CAUTAREA CHEIIIIII! Tipa Kristinne radicand mana precum conducătorii cand atatca. E in dormitor?
-Nu zic.
-Heii nu e corect.
-Ba da.
-Te roooog! Miauna ea pe langa mine.
-Off fie, da in dormitor.
-Te iubesc! Imi spune si ma pupa scurt pe buze.
Am intrat in dormitor si m-am uitat ciudat la cutia de prezervative asezată pe un scaun.
O ia spre dulap, dar ii spun "rece si dreapta".
Incepe sa cotrobaie toate cutiutele dupa birou dar ii spun "in spate". O tinem asa un sfert de ora, se apropie de scaun si umbla in buzunarele pantalonilor, ia cutia de prezervative si se uita in ea si vede cheia apoi scoate un tipat care imi provoaca un soc.
-Am gasit-o!
Deschide lacatul si vrea sa imi dea patalonii jos dar ii iau mainile luand rapid cutia si punandu-ma in genunchi.
-Stiu ca nu e cel mai romantic mod sa te cer in casatorie, dar e unic, la fel ca si dragostea noastra, te iubesc iubito si desii mereu iti gresesc si nu sunt chiar barbatul perfect nu te-as lasa pentru nimic in lume, esti femeia pe care o pretuiesc cel mai mult, mai mult si decat mama, acum avem un copil care ne înflorește viata. Vrei sa fii sotia mea?
I-am vazut ochii innecati in lacrimi dar stiam ca sunt lacrimi de fericire, eram speriat si emotionat.
-Daaa! A strigat ea din tot sufletul dupa i-am pus inelul si am luat-o in brate sarutand-o si invartind-o.
-Nu o sa te dezamăgeasc.
-Stiu de aceea te-am ales.
A admirat inelele si m-a sarutat iar.
-O sa facem nunta si botezul in aceeasi zi?
-Vrei sa facem nunta iarna?
-Nu stiu iubitule, oricand, botezul sigur trebuie cat mai repede.
-Stiu draga mea.
-Deci acum sunt sotia ta!
-Si eu sotul tau.
Am continuat ce am planuit avand grija sa facem recordul de 10 ore.
-Iubitule te superi daca il aduce pe Eric acum? Te rooog.
-Nu ma supar iubito stiu ca iti e dor de el, dar e cam tarziu.
-Ai dreptate, mergem noi sa il luam.
-Off bine.
Ne-am imbracat, am luat umbrela pentru ca ploua si desii mergeam cu masina nu permiteam ca sotia mea sa se ude. Ii tineam deasupra capului umbrela dar m-a tras sub ea si m-a sarutat. I-am deschis portiera si am inchis umbrela aruncand-o in spate.
-Esti minunat, as vrea ca fiul nostru sa fie exact ca tine.
-E cel mai frumos compliment iubito.
-Serios?
-Da fiecare barbat vrea ca soția lui sa fie mandra cu sotul ei si sa isi doreasca un baiat ca el.
-Eu asta vreau.
I-am zambit sincer si ea si-a lipit nasul de geam aburindu-l si desenand dupa inimioare.
-Ma astepti in masina?
-Nu, vin cu tine trebuie sa ii arat mamei tale inelul.
Am batut la usa iar tata ne-a poftit calduros.
-Nu mai rezistai nu-i asa?
-Nu. I-a aratat inelul si au inceput sa tipe si sa sara.
-E superb! Spune mama.
-Stiu il ador, si inelul si pe el.
Tata vine si ma bate pe umar felicitandu-ma apoi sarutand-o pe obraji pe Kristinne. Am mers in dormitor unde era Eric si Kristinne l-a privit stapanindu-se sa nu il pupe pentru ca dormea.
-Dragilor sopteste mama din pragul usii chemandu-ne afara din camera.
-Da? Intreb eu.
-Se anunta o furtuna, ar fi mai bine sa rămâneți aici in sera asta.
-Mama putem merge, nu stam asa departe.
-De fapt, mama ta are dreptate. Ma contrazice Kristinne uitandu-se in jos.
-Atunci asa facem. Ii ridic barbia sarutand-o.
Am mers in sufragerie si am inceput sa le povestesc stilul in care am cerut-o, au inceput sa rada iar Kristinne s-a inrosit bagadu-si capul in pieptul meu.
-Sunteti asa frumosi.
-Cand faceti nunta?
-Nu stim, sa o facem odata cu botezul? Sau la vara?
-Odata cu botezul ar fi multa munca, plus aveti nevoie de timp, botezul e mai usor, dar nunta o sa fie complicata.
Imi mut privirea de la tata spre Kristinne care vede ca port si eu verigheta.
-Cand ti l-ai pus?
-Dupa ce ti l-am pus si tie.
Il da jos si mi-l pune ea apoi imi saruta mana eu incruntandu-ma.
-Am zis ca nu mai faci asta.
-Esti barbatul meu.
-Asta nu conteaza, ii sărut si eu mana fina si tresarim cand il auzim pe Eric plangand.
Mergem in camera lui iar Kristinne îl ia in brate calmandu-l imediat.
-Mami e aici, gata puiule!
Il aseaza din nou in pat aranjand pernele ca sa nu cada si mutandu-l pe cealalta parte.
Iesim nu inainte de al pupa pe frunte.
-O sa stati in vechea ta camera? Ma intreaba mama iar eu afirm cu o miscare a capului.
-Dormim cu cel mic?
-La ce elefant esti tu, si la ce somn ciudat am eu, nu.
E adevarat, Kristinne are un somn ciudat, se fataie de pe o parte pe alta, ajunge in cele mai ciudate pozitii. Odata era cu capul pe pat si cu picioarele pe jos, sau pe spatele meu, dar spune ca nu isi aduce aminte nimic.
-Noapte buna! Le spunem parintilor mei ei raspunzandu-ne la fel.
Am mers in fosta mea camera si i-am dat o camasa si niste pantaloni de-ai mei. Si-a aranjat sutienul frumos in dulap si s-a uitat admirativ la sertarul cu lenjerie aranjat perfect.
Ne-am pus in pat invelindu-ne si adormind imediat.Era si timpul, Lucas. Capitolul acesta a fost doar din perspectiva lui. Ce ziceti de verighete?
*editat*
CITEȘTI
Curva ta
Teen FictionVolumul 1 Kristinne avea o viata mizerabila,traia intr-o familie extrem de modesta ,aceasta este vanduta unui baiat de bani gata care la inceput o considera o simpla menajera,dar cu timpul devenisera mai apropiati daca prin apropiati intelegeti sa...