-Unde mergem?
-Acasă. Raspunde el si pornim.
-Acasă?
-Da, la mine.
-Off.
Ajungem imediat si incepe sa imi panseze ranile...
-Luke...
-Da?
-Multumesc.
-Nu ai de ce, pe cine a pus sa te violeze?
-Mike...
Ma ia in brate si imi saruta umarul.
-O sa fii bine.
-Zici tu?
-Da.
-Eu vreau sa dorm, imi poti da o patura pentru a ma duce in sufragerie?
-Dormi aici, dorm eu in sufragerie.
-Nu e nevoie.
-Noapte buna. Si ma saruta pe frunte.
Zambesc si cand iese din camera imi pun mana pe frunte.
Flash-back
-Dar mami nu vreau sa merg acolo.
-Nu imi pasa, trebuie sa mergi.
-Intra in masina!
-O sa imi fie dor de Jimmy si de Laur, nu ma poti vinde.
-Ba pot.
End flash-backAm incercat sa dorm dar nu puteam, visam doar momentele urate din viata mea. M-am dus in sufragerie dormea asa dragut ma simteam si prost sa il trezesc.
-Luke...
-Hmm?
-Poti sa dormi cu mine?
-Ai plans? Se ridica el brusc si ma imbratiseaza.
-Hai sa dormim.
Mergem inapoi in camera si el ma ia in brate, tresaream din cand in cand dar mereu ma mangaia.Dimineata
-Lukeee trebuie sa plec.
-Te duc eu.
Intram in masina.
-Esti sigura ca vrei sa stai cu el?
-Da...adica...
-Nu te poate proteja.
-Stiu...
Opreste masina si se apropie de obrazul meu soptindu-mi..."eu pot" , tremuram si a observat asta...inca avea acel efect asupra mea.
-Vreau sa mergem la grup. Zic dintr-o data.
-Esti sigura?
-Da.
Bine.
Era stresat, imi mangaia piciorul dar nu am spus nimic, m-a strans si am gemut, iar el a ranjit invingator.
-Am ajuns, vin cu tine?
-Da.
Am intrat neciocanind, Lauren si Mara mi-au sarit in brate in timp ce Ella si Jade doar ma priveau mirate.
-Unde sunt ceilalti?
-Sus unii. Mi-a raspuns Ella.
I-am vazut pe Justin si Andrew dar i-am ignorat, am vrut sa intru intr-o camera dar Andrew mi-a zis:
-In locul tau nu as face asta.
Normal ca nu l-am ascultat si am deschis usa...poate era bine sa-l fi ascultat. Erau Damon si Georgiana care se fu*eau, am incremenit acolo, modul in care o saruta, vedeam cum pune sentimente, o mangaia usor ii era frica sa nu o raneasca, de ce? Era o curva...nu merita.
Jhon m-a tras de acolo si se uita trist la mine.
Am fugit la Luke in brate si m-a mangaiat pe spate.
-Ce i-ati facut? Intreaba Luke nervos.
-Nimic. Zice plictisit Justin.
-Plecam!....Acum! Tipa Luke.
-Vrei sa imi zici?
-Nu acum.
-Bine, mai mergem la Andy?
-Nu am chef.
-Ce zici de o seara ca intre fete?
-Tu nu esti fata.
-Nu conteaza, trebuie sa merg la firma dar la 18 vin.
-Nu pot merge si eu?
-Vrei?
-Da...de ce nu.
-Atunci asa ramane.
Abia acum observ ca m-am calmat. Cobor cu ajutorul lui din masina.
-Buna-ziua domnule.
Luke ma "tara" dupa el iar eu doar il urmam.
Tranteste usa de la birou dar vad ca pe usa scria "Erica Richard".
-Kriss...du-te pana la etajul unu si spune-i cuiva sa il cheme pe Marius pana in biroul Ericai.
-Bine.
-Hei...opresc eu o femeie dar se uita urat si ma ignora.
-Buna as vrea sa... zic eu altei femei dar ma ignora.
Ma enervez asa ca incep sa tip :"Luke vrea ca un tip pe nume Marius sa mearga in biroul Ericai" toti ma privesc ciudat apoi un roscat vine in fata mea.
-Marius.
-Ok.
-Esti noua aici? Intraba el in timp ce urcam scarile.
-Se poate spune si asa.
Ajungem in fata biroului iar eu intru fara sa bat acesta urmandu-ma.
O privesc pe Erica cum se cearta cu Lucas asa ca decid sa ies dar Lucas imi zice sa raman.
-Erica...noi divortam, Marius te rog sa schimbi placa de pe usa si reamenajeaza tot biroul dupa placul lui Kristinne.
-Nu poti divorta de mine! Urla Erica.
Luke se apropie de urechea ei si ii zice ceva aceasta plecand cu coada intre picioare.
Marius mergi cu Kriss sa isi aleaga. Eu o sa fiu la mine in birou si vine langa mine si imi da un sarut pe coltul buzelor.
Ii fac cu mana si iese din birou, vrei sa pastrezi ceva din biroul asta?
Privesc tot biroul dar nu ma atrage nimic asa ca ii zic "nu".
-Hai.
Merg dupa el si iesim din firma mergand vreo 5km si ajungem la o vila.
Intrăm si vad pe pereti tot felul de lucruri depozitate, cine ar depozita mobila si multe alte lucruri de arhitectura intr-o vila?
Ce culoare vrei sa fie peretii?
-Sky si vrau sa imi pictez eu peretii, adica vreau sa fac un fel de copaci albi.
-Bine, ce mobila ai vrea?
-Pai un dulap de 2 metrii de cires, un birou care sa aiba si un dulapior jos tot din cires, doua fotolii turqoise, un laptop alb apple si un scaun de birou negru.
-Usa?
-Imi poti arata niste modele?
-Cu geam sau fara?
-Fara.
Imi arata diferite modele si aleg una de culoare deschisa fara geam.
-Altceva?
Da, o masuta de cafea.
-Bine, asteapta putin trebuie sa dau niste telefoane.
-Bine.
Dupa jumatate de ora un camion apare in fata vilei, scaunul de birou, masuta de cafea, biroul si dulapul le avae in vila, un barbat trecut de 35 de ani si inca un baiat de 27-30 de ani si Marius au luat tot ce avam nevoie din vila, cand au incarcat am vazut vre-o 3-4 cutii de voplese sky si multe pensule si fotolii turqoise, usa si multe alte cutii.
Cei doi au mers cu camionul in timp ce eu si Marius pe jos. Vad ca ceasul indica deja 17:30 asa ca il inreb pe Marius unde e biroul lu' Lucas. Spunandu-mi ca la etajul 1 a 4 usa.
Ciocan si aud un "intra".
-Hei...zic timid.
-Buna! S-a intamplat ceva? Ai rezolvat?
-Da adica am ales si au si adus o mare parte...
-Nu am uitat ce ti-am promis, asteapta 5 minute si plecam.
-Voiam ca in biroul meu sa il pictez eu....adica modele.
-Pictezi maine.
-Bine.
Se ridica si vine la mine sarutandu-ma apasat pe buze lipindu-ma de perete apoi isi ia haina din cuier.
-Asta nu a fost frumos. Ripostez eu.
-Voiai altceva? Spune razand
-Taci tu! Si ii dau un pumn jucaus in umar.
Iesim din birou si mergem la viitorul meu birou.
-Kristinne chiar te cautam. Zice Marius iar ceilalti barbati ma privesc zambitori.
-Ne poti arata modelul copacilor pe o foie? Ca sa te scutim pe tine de desenat si le facem noi.
-Da de ce nu, doar ca vroiam si niste porumbei.
-Ne descurcam.
-Ok.
Desenez un copac si ii arat spunand ca pana maine va fii totul gata.
-Mersi.
-Gata iubito? Intreaba Lucas iar eu zambesc.
-Gata.
-Fata deci o sa fie genial. Incearca Lucas sa vorbeasca precum o pitipoanca.
-Sunt sigura fata.
Radem si cat asteptam ca semaforul sa isi schimbe culoarea Luke ma saruta bland rapid si totusi romantic.
-Spre casa! Tiipa el cand se retrage.
O sa fie o noapte lunga...
Gata si cu asta...am avut niste probleme cu telefonul si implicit cu wattpadul.
Sper ca v-a placut.
Si nu stiu daca Erica o sa moara si cum sau daca o iert ...voi ce ziceti?*editat*
CITEȘTI
Curva ta
Teen FictionVolumul 1 Kristinne avea o viata mizerabila,traia intr-o familie extrem de modesta ,aceasta este vanduta unui baiat de bani gata care la inceput o considera o simpla menajera,dar cu timpul devenisera mai apropiati daca prin apropiati intelegeti sa...