Capitolul 45 Prima zi

1.4K 69 3
                                    

Stateam in pat si ma gandeam la Ethan. Chiar nu vreau sa stam atata timp separați. M-am dus la baie ca sa imi fac un dus si incercam sa imi desfac sutienul cand am simtit alte maini care mi-l desfac.
Eram usor speriată, dar speram sa fie Ethan. Am lasat sutienul sa alunece si m-am întors in spate. Era Ethan. Ce usurare.
-Stii ca nu as sta fara tine nu? Imi raspunde el uitandu-se in ochii mei.
-Stiu! Am spus alintandu-ma. Am intrat impreuna in duş si am dat drumul la apa. Era rece. Ethan a scos in mic tipat,  dar i-am pus mana la gura incalzind usor apa.
-La naiba iubito? Eu nu m-am dezbracat.
Am dat din umeri. M-am intins in cada el inca stand in picoare îmbrăcat.
Si-a aruncat hainele, ramanand in boxeri. Mi-a facut semn sa ma ridic, asa am si facut. S-a asezat el, iar eu in bratele lui. Il simteam. La naiba eram dezbrăcată, tot ce ne despărțea era o bucata de material aproape insesizabila.
Mi-a plasat saruturi pe gat, am gemut si el si-a bagat degetul mare in gura mea.
-Masina unde ai lasat-o?
-La cateva strazi de aici. Doar nu o lasam in fata casei tale.
Am zambit si m-am întors punandu-ma cu fata la el, s-a dat mai in fata ca sa am loc sa imi întind picioarele ce stateau in jurul lui.
Mi-a prins părul ud in pumn si m-a sarutat.
-Samira cat mai stai in baie? Ca vreau sa vorbesc ceva cu tine. O aud pe mama. Desi aveam baie proprie mama nu se jeneaza sa intre in camera mea. Nici nu auzisem cand a deschis usa.
Ethan s-a uitat speriat la mine, dar inca cu mainile in parul meu.
-Imediat ies! Am spus rapid.
Am oprit apa si nu stiam ce sa fac cu Ethan.
-Esti inca ud, o sa racesti daca iesi asa.
-O sa fiu bine iubito.
M-a sarutat puandu-mi mana acolo jos si a sărit pe geam. M-am sters repede si îmbrăcat la fel de repede si am iesit din baie ca si cum nu s-a intamplat nimic.

-Stiu ca esti suparata pe mine. Dar crede-ma ca e o idee buna, studiile sunt foarte importante.
-Stiu...dar si Ethan e si mai important.
-Asta spui acum...
-Asta o sa spun mereu.
-Pana cand o sa te dezamăgească iar..
-Daca o sa o faca e problema noastra. Spun deja nervoasă de faptul ca mama incearca sa ma puna impotriva iubitului meu.
-E si problema mea ca mama, pentru ca el te distrage de la scoala.
-Ok, am inteles, nu ma lasi sa ma vad trei zile cu el. Altceva?
-Samira, vorbeste frumos!
Am tacut si mi-am dat seama ca am exagerat. Dar Ethan e foarte important pentru mine.
-Noapte buna! A spus mama iesind din camera.
Am soptit si eu un "noapte buna". Ma gandeam doar la Ethan si la cat m-a schimbat el, dar nu regret nimic
Am adormit dar stiu ca am auzit un "noapte buna iubito"

Dumineata

M-am trezit usor obosită, mi-am facut toaleta si m-am dus sa mananc. La bucătărie era Eric care purta o discutie aprinsă cu Tania, am decis sa ii ignor si să le ignor si cearta.
-Vezi ca nu sunt acasa nici mama nici tata. Imi spune Eric.
Nu am spus nimic si am zambit usor diabolic. Mi-am pus laptele pe plita si dupa ce s-a incalzit putin l-am luat. Imi cautam disperata cerealele cu vitamine dar nu gaseam. Am decis sa las putin ignoranta la o parte. Si i-am intrebat pe cei doi amorezi daca mi-au vazut cerealele.
-Unele intr-o cutie galbena? Intreaba Tania.
-Da.
-Le-am mancat. A spus cu usurinta.
Eric s-a uitat la mine asteptandu-mi reactia.
Am decis sa nu fac scandal de la prima ora si doar am oftat. Am băut laptele gol si apoi am luat pastilele.
Am urcat inapoi in camera mea. Cand am vazut ca imi licareste telefonul.
M-am uitat si am vazut ca e un mesaj de la Ethan.
Iubire:"Mama ta e la mine acasa."
Eu:"Tu unde esti?"
Iubire:"La cealalta casa, dar m-a anuntat majordomul."
Eu:"Ce cauta mama acolo?"
Iubire:"Habar nu am."
Am ofat din nou si am lasat telefonul pe pat. Ma gandeam pe cine sa sun sa vina sa ma ajute sa invat.
Chiar nu aveam pe cine. Am stat pur si simplu si ma uitam la carti si citeam, încercând sa inteleg.
Eram atat de concentrata incat nu imi dadusem seama ca lumina naturala nu mai era deajuns pentru a vedea. Am verificat ceasul si am vazut ca este deja 20:45.
Am lasat cartea de matematică pe pat si m-am ridicat.
Am coborat la bucatarie si mi-am luat cașcaval, şunca, si o frunză de salata, bagandu-le intr-o chifla.
Nu era nimeni la bucatarie asa ca am mers in sufragerie unde tata statea uitandu-se la televizor.
-Ai stat ceva in camera ta.
-Da, am invatat foarte mult la matematica.
-Ma bucur sa aud ca iti dai silinta.
-Stii ca nu te-as dezamagii niciodată.
-Stiu scumpo. Mi-a facut semn sa ma asez langa el si asta am si facut. Mi-am pus capul pe umarul lui iar el m-a imbratisat pupandu-ma pe frunte.
-Ti-ai luat pastilele?
-Una dimineata, duoa ce termim sandwich-ul, mai iau una.
-La prânz ai uitat sa iei.
-Eram preocupată cu învățatul.
Am mai vorbit putin si am urcat iar in camera mea. Nu mai primisesem nicio veste din partea lui Ethan, iar mama inca nu a ajuns.
Imi era dor de Ethan, abia astept sa treaca zilele astea.
M-am pus in pat, dupa ce mi-am facut dus, adormind cu gandul la ce face Ethan. Oare e cu o fata? Oare mama e inca la ei? Oare se gândeste la mine?

*needitat*

E un capitol slăbuț, dar încerc să postez cât mai repede. De ce credeti ca nu a mai dat Ethan niciun semn?

Curva taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum